فن بازار به صورت بسته پیشنهادی به واحدهای صنعتی کردستان ارائه شود


فن بازار به صورت بسته پیشنهادی به واحدهای صنعتی کردستان ارائه شود

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر ارائه فن بازار به صورت بسته پیشنهادی به واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و گفت: صنایع زمانی که با فناوری روز همگام شوند منجر به توسعه خواهند شد.

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی فن بازار منطقه‌ای استان با اشاره به اینکه واحدهای اقتصادی و صنعتی با مباحث مربوط به فن بازار آشنایی دارند، اظهار داشت: به منظور اقتصادی‌‍تر کردن فعالیت واحدهای تولیدی و افزایش تولید و کسب بازارهای بیشتر، باید فناوری روز جایگزین تکنولوژی‌های کنونی مورد استفاده واحدها شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه ارتباطات و اطلاعات منجر شده فاصله بین فناوری در کشورها به نسبت گذشته بسیار کاهش پیدا کند، افزود: فن بازار زمانی که وارد موارد کلان شود نتیجه آن موفقیت آمیز خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر ورود فن بازار به صنایع تبدیلی کشاورزی در استان تاکید کرد و گفت: در چنین جلساتی باید برنامه‌های فن بازار استان تهیه و تدوین شود.

جعفری یادآور شد: تدوین برنامه فن بازار در استان منجر به افزایش بازدهی تولید و جهت دهی به شرکت‌های دانش بنیان می‌شود.

وی پشتیبانی از واحدهای دانش بنیان را موجب تقویت آنها و توسعه استان خواند و یادآور شد: بازنگری در اعتبارات و پشتیبانی‌های مصوب در این زمینه هم از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه شبکه فن بازار منطقه‌ای استان مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان بیست و سومین شبکه فن بازار کشور افتتاح شد، اظهار داشت: دانش فنی قابل توجهی در استان وجود دارد که از طریق این شبکه امکان استفاده از آن فراهم می‌شود.

احمد خسروی با بیان اینکه شرکت شهرک های صنعتی در استان متولی فن بازار است، اضافه کرد: با ایجاد فن بازار یکی از رسالت‌های این شرکت حمایت بعد از تولید است.

وی یادآور شد: علاوه بر موارد مذکور شرکت شهرک‌های صنعتی به عارضه یابی در تولید، آموزش تورهای صنعتی و حمایت از واحدهای صنعتی هم می‌پردازند.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و تاکنون به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی زمین واگذار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن