زمین لرزه در بیشتر شهرهای خوزستان احساس شد


زمین لرزه در بیشتر شهرهای خوزستان احساس شد

اهواز - ایرنا - زمین لرزه نسبتا شدیدی دقایقی پیش استان خورستان را لرزاند و در بیشتر شهرهای آن احساس شد.

به گزارش ایرنا این زمین لرزه که پیش از ظهر یکشنبه رخ داد در اکثر شهرهای استان خورستان احساس شد. ساکنان شهرهای جنوبی خوزستان این زمین لرزه را با شدت بیشتر و مدت طولانی تری احساس کردند.

با توجه به لرزش های احساس شده در پی این زمین لرزه شهاب صدیقی مدیر کل مدیریت بحران استان خورستان به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی به سراسر استان اعلام آماده باش کرد.

اعلام آمادگی استان خوزستان برای امدادرسانی به بوشهر

براساس گزارش‌ها مرکز این زلزله دراستان بوشهر بوده است. استاندار خوزستان در تماس با استاندار بوشهر اعلام آمادگی کرد در صورت نیاز، تیم های امدادی خوزستان به بوشهر اعزام شوند.

استاندار خوزستان همچنین در تماس با شهاب صدیقی مدیرکل مدیریت بحران استان دستور داد هرگونه امکانات و نیازهای اعلام شده از سوی بوشهر را از استان خوزستان به مناطق زلزله زده گسیل نماید.

بهبهان، امیدیه و هندیجان بیشترین لرزش را احساس کردند. فرمانداران این شهرها اعلام کردند که تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: زمین لرزه در بندر ریگ استان بوشهر رخ داد و لرزشی که احساس کردیم مربوط به کانون اصلی است.

شهاب صدیقی بیان کرد: با توجه به قدرت و مرکز این زمین لرزه، لرزشها بیشتر در شهرهای هندیجان، ماهشهر، بندر امام، و .. احساس شده است.

وی گفت:ارزیابی ها در حال انجام است و با استان بوشهر برای کمک احتمالی تماس گرفته شده است و اخبار تکمیلی نیز اعلام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا