نیروهای مسلح مظهر اصلی قدرت ملی هستند


نیروهای مسلح مظهر اصلی قدرت ملی هستند

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نیروهای مسلح یکی از مظاهر اصلی قدرت ملی هستند و قدرت ارتش و توانمندی آن در دیپلماسی سیاسی کشور و مذاکره با ابر قدرت‌ها تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار کرد: بدنه اصلی ارتش را جوانانی تشکیل می دهند که تربیت شده خانواده‌های مسلمان هستند و شهیدان بزرگی در این راه تقدیم انقلاب شده است.

وی افزود: ندای امام راحل بر فطرت پاک ارتشیان نشست، همافران در سال ۵۷ صحنه تاریخی را رقم زدند و با اینکه ژنرال آمریکایی در ایران حضور داشت و وظیفه داشتند در مقابل ملت بایستند اما این عزیزان به امام و امت پیوستند و این حرکت تاریخی ثبت شد.

وی بیان کرد: ارتشیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از نظام با فداکاری و رشادت، امنیت ملت را حفظ و جان خود را فدای انقلاب کردند همچنین سلامت خود را به خطر انداخته و شهیدان و جانبازان بی شماری تقدیم انقلاب شد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه نیروهای مسلح یکی از مظاهر اصلی قدرت ملی هستند گفت: ارتش جزو عناصر اصلی این قدرت محسوب می‌شود و امروز توانمندی آن در دیپلماسی سیاسی تاثیرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: نیروی زمینی، هوایی و دریایی کارآمد ، قدرت دیپلماسی کشور را بالا می‌برد و نیروهای مسلح که در ارتش، سپاه و بسیج حضور دارند مایه افتخار هستند و موجب احساس غرور برای ملت می شوند.

وی اظهار کرد: ارتش قلعه مستحکم مردم، مایه افتخار برای مقام معظم رهبری، حاکمان و فرمانروایان، عزت دین و مایه امنیت است، با تدبیر رهبری قطعه سازی به عنوان جهاد خودکفایی در ارتش و نیروهای مسلح شکل گرفته که نشان می دهد تحریم های نظام سلطه شکست خورده است.

وی افزود: امروز ارتش و نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا به پیشرفته ترین امکانات مجهز شده اند و ملت احساس می کند نیروهای مسلح کارآمدی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید