رژه خودرویی ارتش زنجان در محل پادگان این شهر برگزار شد


رژه خودرویی ارتش زنجان در محل پادگان این شهر برگزار شد

زنجان - ایرنا - با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و بر اساس دستورالعمل ابلاغی، رژه تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت خودرویی برگزار شد.

در این مراسم که صبح یکشنبه به منظور گرامیداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش، برگزار شد، این نیرو توان تجهیزاتی و عملیاتی، آمادگی، اقتدار، صلابت، همبستگی و توانایی های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

یگان های خودرویی این تیپ در صفوف منظم و مرتب، آمادگی و توان رزمی و دفاعی خود در حفظ و حراست از مرزهای کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام را به رخ کشیدند تا سلطه طلبان و چپاولگران، فکر تجاوز به خاک ایران همیشه سربلند و سرافراز را در سر نپرورانند.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری زنجان، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از قدرتمندترین ارتش های جهان است که این اقتدار و توانمندی بالا موجب قوت قلب برای دوستان و رعب و وحشت برای دشمنان است.

امیر سرتیپ داوود حمدی، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس عملکرد بسیار درخشان و عالی از خود برجا گذاشت، افزود: نابودی کامل نیروی دریایی عراق در هفتم آذر ماه ۵۹، سه بار نابودی نیروی هوایی در دوران جنگ تحمیلی و نابرابر، عملکرد بسیار درخشان زمینی در آزادی سازی خرمشهر و اجرای عملیات های پر فروغ و موفق "ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس، ازجمله دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه این عملیات های سراسر موفقیت آمیز موجب توقف کامل ماشین جنگی عراق و کسب برتری نیروهای رزمنده ایران شد، اظهار داشت: ارتش افتخار دارد با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، عشق و ارادت خود را به مردم شریف ایران اثبات کرده و در تمامی ماموریت های محوله به نحو احسن وارد عمل شده است و هموراه در خدمت ملت خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!