دو کتاب تازه در بازار نشر/ «پادشاه این تن شده‌ام» و «هنر طبیعت»


دو کتاب تازه در بازار نشر/ «پادشاه این تن شده‌ام» و «هنر طبیعت»

مجموعه داستان کوتاه «پادشاه این تن شده‌ام» و کتاب «هنر طبیعت» توسط نشر «عنوان» به بازار کتاب آمدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «پادشاه این تن شده‌ام»، نخستین مجموعه داستان‌های کوتاه احسان خلیلی اردلی است. در این کتاب هشت داستان کوتاه منتشر شده است.

احسان خلیلی اردلی متولد ۱۳۶۶ در شهرکرد، اردل (استان چهارمحال و بختیاری) و از هنرجویان کارگاه غیرحضوری داستان داوود غفارزادگان است. او در این داستان‌ها، به عناصر محلی در داستان‌هایش توجه کرده است. «پادشاه این تن شده‌ام» ۱۰۲ صفحه و قیمت آن ۳۲۰۰۰ تومان است.

کتاب «هنر طبیعت، تاریخ مختصر هنرهای محیطی» نوشته ایشتوان اروش است. این کتاب با ترجمه خلیل طوایی حمیدی روانه بازار کتاب شده است. ایشتوان اروش از هنرمندان شناخته شده هنرهای محیطی دنیا است. او در این کتاب به بررسی ادوار مهم تاریخ هنرهای محیطی در پهنه جهان پرداخته است.

دو کتاب تازه در بازار نشر/ «پادشاه این تن شده‌ام» و «هنر طبیعت»

نویسنده در بخشی از مقدمه به اهمیت این کتاب پرداخته است: در این رساله کوشیده‌ام شیوه‌های هنریِ بازنماییِ طبیعت را در ادوارِ مهم تاریخ هنر بررسی نمایم. نقش تسهیل کننده لند آرت را در ایجاد جنبش هنرِ طبیعت روشن کنم و بالاخره سرچشمه‌های متنوع و از قبل شناخته شده آن را شرح دهم.افزون بر این تعریفی از هنرِ طبیعت به دست دهم تا تفاوت‌های جزئی را که‌ گونه‌های آمریکایی، اروپایی، شرقِ اروپایی و خاور دور را از هم متمایز می‌کند نشان دهم. همچنین با تأکید بر زمینه‌های فرهنگی و شیوه‌های سازمان‌دهی، به رویدادهای هنرِ طبیعتِ آسیایی پرداخته‌ام و برخی از هنرمندان را که به نظرم آثار برجسته‌ای در این حوزه داشته‌اند، در کنار آثار خودم، معرفی کرده‌ام.

کتاب مصور «هنر طبیعت» در ۲۲۶ صفحه و با قیمت ۶۶۰۰۰ تومان، برای علاقمندان هنرهای تجسمی و هنرهای محیطی منتشر شده است.

۵۸۵۸

کد خبر 1506056

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته