وحید آقاپور «پیامبر بی‌معجزه» را شنیدنی کرد


وحید آقاپور «پیامبر بی‌معجزه» را شنیدنی کرد

تهران- ایرنا- کتاب «پیامبر بی‌معجزه» نوشته محمدعلی رکنی که آخرین روزهای سال 99 به بازار کتاب ارائه شده بود، با صدای وحید آقاپور به صورت شنیداری منتشر شد.

کتاب شنیداری پیامبر بی‌معجزه نوشته محمدعلی رکنی، درباره یک روحانی است که برای برگزاری مراسم روضه به روستایی سفر می‌کند و در میانه راه، به دست اشرار ربوده می‌شود. این کتاب، اولین تجربه وحید آقاپور در گویندگی کتاب شنیداری است.

پیامبر بی معجزه از زندگی سید حمید می‌گوید؛ روحانی مبلغی که همراه با همسرش، لعیا، برای برگزاری مراسم روضه به روستایی سفر می‌کند اما در مسیر به دست اشرار ربوده می‌شوند. قادر، سردسته دزدها، می‌خواهد سید حمید را نزد آسا، رئیسش ببرد. مردی که به تازگی پسرش، حاتم، را به جرم حمل مواد مخدر از دست داده است. آسا که داغ پسرش، هنوز برایش زنده است، می‌خواهد انتقام خونش را از این روحانی بگیرد.

این کتاب دومین رمان بلند نویسنده‌اش محمدعلی رکنی است. او پیش از این چندین کتاب منتشر کرده و جوایز و افتخارات بسیاری هم از آن خود کرده است از جمله عنوان برگزیده بخش آتیه ادبیات ایران در جایزه جلال آل‌احمد.

کتاب شنیداری پیامبر بی‌معجزه اولین تجربه وحید آقاپور بازیگر، کارگردان و عروسک‌گردان است. او که پیش از این در سریال چک برگشتی سیروس مقدم ایفای نقش کرده بود، این روزها با مجموعه طنز ممیزی شعر و ترانه به شهرت رسیده است.

‌کتاب صوتی پیامبر بی‌معجزه را نشر صوتی قناری روانه بازار کتاب کرده بود و حال نسخه صوتی این کتاب با مدت‌زمان ۶ ساعت و ۱۹ دقیقه در بسترهای دریافت کتاب الکترونیک در دسترس و قابل خریداری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان