تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون «عاشوراییان» روستای «موسویه»


تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون «عاشوراییان» روستای «موسویه»

قربانی، جزءخوانی قرآن، قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر، برگزاری محفل انس با قرآن، بیان احکام شرعی و... را از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» روستای «موسویه» جهرم در ماه مبارک رمضان برشمرد.

«محمدحسین قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با تبریک ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و اطاعت خداوند متعال، گفت: برنامه های کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در ماه مبارک رمضان به صورت مداوم و روزانه در حال انجام است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم افزود: این برنامه ها که به همت بچه های مسجد در حال برگزاری است همزمان با نماز ظهر و عصر انجام می شود.

وی بیان کرد: البته اقامه نماز در این کانون فرهنگی و هنری در سه وعده صبح، ظهرو عصر و شب انجام می شود.

قربانی با اشاره به دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» عنوان کرد: بیان مسائل شرعی توسط امام جماعت مسجد برنامه دیگری است که همه روزه پس از نماز عصر انجام می شود.

وی به برگزاری برنامه های قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: بنای این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان، قرائت یک جزء قرآن کریم به صورت روزانه بوده که این مهم هر روز بعد از اقامه نماز عصر انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم، ادامه داد: کلاس قرآن کریم هم دیگر برنامه های ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری بوده که این برنامه ویژه نوجوانان کانون در طول ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

قربانی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان» در نوبت شب نیز اشاره کرد و گفت: همچنین بعد از افطار نیز قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر از برنامه های ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی و هنری است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «عاشوراییان»، روستای «موسویه» بخش «کردیان» جهرم در پایان اظهار کرد: سایر فعالیت های و برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک توسط شرکت کنندگان و حفظ فاصله فیزیکی برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت