فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است


فرماندار مهاباد: همراهی اصناف در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: مشارکت، همدلی و همکاری گسترده اصناف و بازاریان نیک‌اندیش این شهرستان در اجرای طرح‌های جدید مقابله با کرونا برای حفظ سلامت عموم قابل ستایش و قدردانی است.

عارف خدرلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس بازدیدهای میدانی و گزارش اتاق اصناف، بازاریان مهاباد نهایت همراهی را در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و اعمال محدودیت های اجتماعی داشته اند.

وی ادامه داد: همراهی و همکاری اصناف مهاباد با وجود مشکلات اقتصادی که کرونا برای این قشر ایجاد کرده، در زمینه رعایت محدودیت‌ها بسیار مناسب بوده و جای قدردانی دارد.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: مواجهه با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی آحاد مردم فهیم و همکاری همه نهادها، اصناف، بازاریان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نبوده و نمی توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی شهروندان، بر این بحران فایق آمد.

خدرلو با اشاره به اینکه بازاریان مهاباد با مشارکت در کاهش این بحران در طول یک سال گذشته ثابت کردند که نقش موثری در مدیریت این بحران دارند، اضافه کرد: موج چهارم شیوع کرونا، افزایش شدت سرایت این ویروس و همچنین روند افزایشی مبتلایان، ممکن است تعطیلی و کاهش فعالیت اصناف برای مدتی تداوم داشته باشد و بر این اساس انتظار داریم بازاریان تا پایان این محدودیت ها ستاد مقابله با کرونا را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، تاکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان بهترین و موثرترین راه برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کروناست و شهروندان باید در استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی نهایت توجه را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۳۴۰ مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند؛ فوتی‌های روزانه کرونا در آذربایجان‌غربی نیز روز گذشته به ۲۷ نفر رسید که از ۱۰ آذر سال گذشته تاکنون بی‌سابقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند