پویش ملی خانه‌های قرآنی در ایلام اجرا می‌شود


پویش ملی خانه‌های قرآنی در ایلام اجرا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اجرای پویش ملی خانه‌های قرآنی به همت 307 کانون فرهنگی و هنری در سطح مناطق روستایی و شهری استان خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین « علی چراغی‌پور» با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: فراخوان این پویش از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و هماهنگی با مدیران کانون های فرهنگی و هنری در سطح استان اعلام و برنامه ریزی برای اجرای این پویش در ماه مبارک رمضان انجام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه پویش ملی خانه های قرآنی در موضوعات قرآن، دعا و مناجات خوانی، نماز جماعت، روزه اولی ها در سه بخش عکس، نقاشی و فیلم صد ثانیه ای برگزار می شود، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند با ارسال عبارت« خانه های قرآنی» به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۴۵۱ در این پویش شرکت کنند.

چراغی‌پور گفت: بخش عکس در موضوعات تلاوت قرآن، نماز جماعت، جشن تکلیف روزه اولی ها به صورت خانودادگی حداکثر ۲ اثر، بخش نقاشی با موضوعات آیات قرآنی ویژه رده سنی ۷ الی ۱۴ سال و بخش فیلم صد ثانیه ای با موضوعات دعا و مناجات خوانی دعای ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این پویش ۳ خردادماه سال جاری همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر است، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در تلاش است با هماهنگی و برنامه ریزی و به ویژه اطلاع رسانی از طریق شبکه های مجازی، نقش به سزایی در اجرای این پویش داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا در استان و ضرورت ماندن در خانه و خودداری از حضور در تجمع ها، پویش خانه های قرآنی نقش مهمی در راستای توسعه و بسط فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها به ویژه نسل جوان دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد