جعفری بروجنی: آرامش را بین مردم حفظ کنید


جعفری بروجنی: آرامش را بین مردم حفظ کنید

نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب است، گفت که شرایط خاص کشور اقتضا می کند که آرامش را بین مردم حفظ کرده و اجازه ندهیم تشنجی ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، امیرقلی جعفری بروجنی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به وزیر نیرو گفت: چرا آبگیر طرح آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری به نام پروژه بن بروجن تحویل داده نمی شود؟ چرا مسئولان و مدیران شما در این جهت کاهلی می کنند؟

وی در تذکر دیگری به وزیر کشور اظهار کرد: باید طبق دو مصوبه شورای امنیت کشور، وزیر کشور امنیت پروژه آبرسانی به نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری را تامین کند اما چرا این اتفاق نمی افتد؟ حرف مردم این است که چه کسی باید امنیت پروژه های ملی و قانونی را تامین کند؟ اگر مصوبه وزارت کشور همان مصوبات شورای امنیت کشور است، باید عملی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شرایط خاص کشور و استان اقتضا می کند که آرامش را بین مردم حفظ کرده و اجازه ندهیم تشنجی ایجاد شود اما متاسفانه چندی قبل کلیپی در توهین به مردم استان چهارمحال و بختیاری پخش شد و اخیرا نیز فیلم دیگری منتشر شد که مردم پروژه ملی را تخریب کنند اما در این کشور قانون فصل الخطاب بوده و همه باید ملتزم به اجرای قانون باشند. چرا باید نظام اسلامی تاوان بی تدبیری برخی مسوولان را بدهد.

نماینده بروجن در پایان افزود: حرف مردم استان چهارمحال و بختیاری این است که اگر بناست امنیت پروژه آب رسانی نیمی از مردم استان تامین نشود هیچ پروژه ای در استان ما امنیت ندارد و این کار بسیار خطرناک است ، باید مسوولان پاسخگو باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری