478 خودرو ناقض محدودیت‌ تردد در کنگاور جریمه شدند


478 خودرو ناقض محدودیت‌ تردد در کنگاور جریمه شدند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: 478 دستگاه خودرو به دلیل تخطی از محدودیت‌ تردد در ایام شیوع ویروس کرونا با تلاش ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه شدند.

فرزاد الماسی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با ورود کنگاور به پیک چهارم و اجرای طرح محدودیت تردد خودروها، ۱۷۵ دستگاه خودرو پلاک غیر بومی که وارد شهرستان شده بودند و ۳۰۳ دستگاه خودرو که از ساعت ۲۱ تا چهار تردد داشتند، جریمه شدند.

فرماندار کنگاور ادامه داد: جریمه خودروهای پلاک غیر بومی که وارد شهرستان شدند، پنج میلیون ریال و جریمه تردد خودروهای دیگر در ساعت ممنوعه، ۲ میلیون ریال اعمال شده است.
الماسی با بیان اینکه هدف جریمه خودروها نبوده بلکه سعی شده اول از ورود خودروهای غیربومی به شهر ممانعت شده و برگشت داده شوند، افزود: طی این مدت ۵۰۳ دستگاه خودرو با پلاک بومی نیز از خروجی‌های شهر برگشت داده شده است.
فرماندار کنگاور تاکید کرد: مطمئن هستیم که هر طرح یا محدودیتی که اجرا می‌شود اگر قرار است موفق باشد ضرورت دارد که مردم همکاری کنند و در این مورد کرونا حتی المقدور از منزل بیرون نیایند.
وی ضمن تشکر از اقدامات و همکاری نیروی انتظامی یادآور شد: مامورین انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی علیرغم سختی های کار در ایام ماه مبارک رمضان و شرایط کرونایی تا پایان طرح محدودیت ها، به صورت تمام وقت در حال انجام وظیفه هستند و هیچ تخفیفی برای خاطیان در نظر نخواهند گرفت.

در حال حاضر ۵۱ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید چمران شهرستان کنگاور بستری هستند.
کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل