دستگاه‌های اجرایی سمنان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هشدار گرفتند


دستگاه‌های اجرایی سمنان برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هشدار گرفتند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا، با ارایه دستوری صریح و شدید، نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی علیه ویروس کرونا در کلیه دستگاه‌های اجرایی و عمومی به مدیران، فرمانداران و شهرداران هشدار داد.

به گزارش روز یکشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان، حبیب الله خجسته پور با ارسال مکاتبه‌ای به کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و شهرداران استان یادآور شد: با مدیران متخلف که موجب گسترش بیماری کرونا شوند برخورد قانونی صورت گرفته و به مراجع ذیصلاح معرفی شوند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا در این نامه تاکید کرد: به دستور استاندار محترم در هامش نامه شماره ۶۳/۱۰۰۲۴۳/د۵۰ مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ( مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان) پیرامون گزارش بررسی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، در صورت ادامه روند موجود و عدم توجه به دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی فاصله‌گذاری اجتماعی دورکاری کارکنان، با مدیران متخلف که موجب گسترش بیماری می‌شوند برخورد قانونی لازم صورت گرفته و به مراجع ذیصلاح معرفی می‌گردند.

وی در این مکاتبه افزود: بدیهی است با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت هرگونه قصور و کوتاهی سهوی یا عمدی بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی متخلف است.

چهار شهرستان از هشت شهرستان استان سمنان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
پنج نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کردند و با این تعداد، آمار فوتی کرونا از ابتدای شیوع ویروس تا امروز به ۹۶۶ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه شنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۳۸۲ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر جمعه تا ظهر شنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۳۲ هزار و ۷۸ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است