انسداد 2روزه جاده هراز از 30فروردین


انسداد 2روزه جاده هراز از 30فروردین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور هراز‌ از 30 فروردین تا 31 فروردین 1400 ‌به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و همچنین دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج

وی اظهار کرد: ‌دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

آشوری اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

انسداد 2 روزه جاده هراز از فردا

وی تصریح کرد: محور هراز‌ از روز‌ آینده 30 فروردین تا 31 فروردین 1400 ‌به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری در کیلومتر 25 تا 95 ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.

‌افزایش 14.1 ‌درصدی ترافیک راه‌ها

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد ‌دستگاه 2306 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 14.1 ‌درصد افزایش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.4درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد در یک روز در آزادراه ‌کرج-تهران‌

آشوری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران با 121 هزار تردد، آزادراه ‌کرج-قزوین با 103 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 103هزار تردد ‌ثبت شد.

کاهش ایمنی عامل انسداد 9 جاده‌

وی بیان کرد: در حال حاضر محور فرعی سی سخت-پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، ‌جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی رویان - گلندرود و بلده واقع در استان مازندران و محور فرعی شمشک-دیزین به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: همچنین جاده رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور پونل-خلخال،جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس