٣٠ اثر نیایشی از نوشته‌های کودکان و نوجوانان تبدیل به پادکست شد


٣٠ اثر نیایشی از نوشته‌های کودکان و نوجوانان تبدیل به پادکست شد

30 اثر نیایشی از نوشته‌های کودکان و نوجوانان برگزیده مهرواره رمضان «خدایا لطفا» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برای 30 روز ماه مبارک رمضان تبدیل به پادکست شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون استان قم از میان ۱۰۰ اثر ارسالی به مهرواره نیایش، ۳۰ اثر را شایسته تقدیر ارزیابی و با بهره‌گیری از این آثار ره‌توشه رمضان را تولید و در بستر فضای مجازی منتشر کرد.


واحد آفرینش‌های ادبی کانون استان قم اسفند سال گذشته فراخوان مهرواره نیایش «خدایا لطفا» را با هدف کشف و نگاه نو در موضوع نیایش، ترغیب و تشویق کودکان، نوجوانان و مربیان به نوشتن خلاق و همچنین ایجاد فضایی معنوی در ماه مبارک رمضان منتشر کرد.


بیش از ۱۰۰ نفر از اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان قم و سایر استان‌ها آثارشان را به این مهرواره فرهنگی‌ادبی ارسال کردند.


هیئت داوران مهرواره نیایش در پایان ۳۰ پادکست را به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی کرد که پادکست این آثار با صدای فاطمه کدخدا قلی، زینب حجتی و محمدامین اصغری اعضای مراکز کانون استان قم تولید شد و به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.


داوری آثار ارسالی را شهلا رستمی‌نژاد، زهره عیسی‌آبادی، فاطمه نوری و فاطمه نصیری مربیان ادبی مراکز کانون قم بر عهده داشتند.بر اساس این خبر از میان ۳۰ اثر شایسته تقدیر ۱۰ اثر نیز به عنوان آثار برگزیده انتخاب و معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت این پادکست‌ها می‌توانند به سایت qom.kpf.ir و صفحه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در آپارات و اینستاگرام به نشانی kanoonparvaresh_qom@ مراجعه کنند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403