50 تن مرغ زنده قاچاق در ابرکوه کشف شد


50 تن مرغ زنده قاچاق در ابرکوه کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 50 تن مرغ زنده بدون مجوز حمل به ارزش 9 میلیارد ریال در بازرسی از هشت دستگاه کامیون عبوری در حوزه استحفاظی شهرستان ابرکوه خبر داد.

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای جلوگیری از خروج بدون مجوز دام و طیور، ماموران کلانتری ابرکوه هنگام گشت‌زنی در سطح شهر به این تعداد خودرو حامل مرغ زنده مشکوک و خودروها را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون‌ها ۲۰ هزار قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۵۰ تن که بدون مجوز بهداشتی و به صورت غیرمجاز به مقصد شهرهای جنوبی در حال حمل بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه برابر دستور قضایی، مرغ‌های کشف شده به اداره دامپزشکی تحویل شد خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با خروج بدون مجوز و جلوگیری از قاچاق فرآورده های دامی و طیور با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

مرکز شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

۲۲ فروردین ماه جاری فرمانده انتظامی استان یزد گفته بود که ماموران پلیس راه اردکان در بازرسی از سه دستگاه کامیون عبوری، بیش از ۹ تن مرغ زنده بدون مجوز را کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

بهدانی فرد افزود: در راستای مقابله با قاچاق دام و طیور، ماموران فرماندهی انتظامی عقدا در اردکان طرح کنترل خودروهای عبوری را در دستور کار قرار دادند و ماموران هنگام گشت زنی به این تعداد کامیون مشکوک و خودروها را برای بازرسی و بررسی مدارک متوقف کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن