جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای کیش، کیمیای ایران کلید خورد


جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای   کیش، کیمیای ایران  کلید خورد

کیش - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نخستین جشنواره ملی کیش و رسانه با عنوان کیش، کیمیای ایران با پذیرش آثار خبرنگاران کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا، سیدعلیرضا علوی رضوی روز یکشنبه با بیان اینکه مهلت ارسال آثاربه این جشنواره از شنبه ۲۸ فروردین آغازشده و تا ۲۷ اردیبهشت ادامه دارد اظهار داشت: پس از مراحل انتخاب و داوری آثار، اسامی برگزیدگان نهایی این جشنواره ۱۷ مرداد همزمان با روزخبرنگار می‌شود.

وی افزود: گردشگری و محیط زیست، توسعه، سرمایه‌گذاری و فرصت های اقتصادی، صنعت و نوآوری، معماری، توسعه و عمران مدیریت شهری و آبادانی ازمحورهای این جشنواره برای پذیرش آثار نوشتاری، تصویری و چند رسانه ای است.

دبیر جشنواره افزود: در کنار برگزاری رویداد و با هدف تقویت توانمندی فعالان رسانه ای کیش، کارگاه های آموزشی خبر، عکس، گزارش و مصاحبه، چند رسانه ای و روزنامه نگاری آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: انتظار می‌رود برپایی این رویداد ملی، موجب ایجاد بستری مناسب برای آموزش دست آوردهای نوین در زمینه‌های مطبوعاتی، فرصتی برای ارتباط بیش از پیش رسانه‌ها با سازمان منطقه آزاد کیش و کمک به ترغیب و اقناع سرمایه‌گذاران برای انتخاب کیش جهت اجرای طرح های سرمایه گذاری، تقویت فرهنگ کیشوندی و افزایش مشارکت همگانی در اعتلای بیشتر این جزیره باشد.

وی افزود: آثاری در جشنواره پدیرش می‌شود که از اول اردیبهشت ۱۳۹۶ تا اول اردیبهشت ۱۴۰۰ با موضوعات جشنواره و رشته های اعلامی تولید و منتشر شده باشند و هر شرکت کننده در ۲ بخش حداکثر سه اثر ارسال کند.

علوی رضوی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط آثار ارسالی به سامانه جشنواره به آدرس Festival.Kish. ir مراجعه کنند یادآور شد: گستره و قلمرو نخستین جشنواره سراسری کیش و رسانه تمامی رسانه های فعال، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان فعال در رسانه های ملی، محلی، شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و سایر پیام رسان های داخلی) و بخش شهروند خبرنگار است.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟