اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟ + سند


اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟  + سند

شجاع خلیل زاده بر خلاف ادعای برخی رسانه های غیر معتبر ، عملکرد خوبی در دیدار با پرسپولیس از لحاظ اماری داشت و دومین بازیکن برتر الریان بود. نوشته اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟ + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟ + سند

آمار شجاع خلیل زاده در دیدار با پرسپولیس ؛ ۱۳ نبرد موفق ، ۴ تکل موفق ، ۷ قطع پاس ، ۲ دفع توپ و نمره ۶.۹۵ از متریکا
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰
اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟  + سند

شجاع خلیل زاده بر خلاف ادعای برخی رسانه های غیر معتبر ، عملکرد خوبی در دیدار با پرسپولیس از لحاظ اماری داشت و دومین بازیکن برتر الریان بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس شنبه شب در یک دیدار کاملا برتر نسبت الریان قطر ، موفق شد این تیم را شکست دهد و دومین سه امتیاز خودش را از لیگ قهرمانان آسیا دشت کند.

اما از شب گذشته صحبت هایی در یک خبرگزاری معلوم الحال و فضای مجازی منتشر شده که این بازیکن مقابل پرسپولیس کم کاری کرده و عملکرد خوبی نداشته است .

این صحبت ها در حالی رخ داده که شجاع خلیل زاده در دیدار پرسپولیس و الریان قطر از نگاه سایت های نمره دهی داخلی و خارجی ، بهترین نمره را در بین مدافعان الریان قطر داشته و دومین بازیکن برتر تیمش بوده است .

طبق آمار متریکا ، شجاع خلیل زاده در این دیدار مقابل شهریار مغانلو که بیشترین دوئل موفق تا اینجای لیگ قهرمانان آسیا را داشته ، در ۱۳ نبرد پیروز شده که آمار قابل توجهی به نظر می رسد .

خلیل زاده در دیدار پرسپولیس و الریان در سه دوئل هوایی هم موفق شد و دو قطع پاس داشت و هفت توپ را هم دفع کرد و چهار تکل موفق هم داشت و نمره متریکا ۶.۹۵ گرفت .

اتهام سنگین به شجاع خلیل زاده ؛ ستاره مغضوب هواداران پرسپولیس سوپرمن یا واداده ؟  + سند

شجاع درحالی این نمره را گرفته که کنعانی زادگان در پرسپولیس نمره به مراتب ضعیف تری نسبت به شجاع خلیل زاده گرفته و سیدجلال هم به خاطر دو شوتی که به سمت دروازه پرسپولیس داشت تنها ۰.۰۴ بیشتر از شجاع خلیل زاده داشته است.

نکته دیگری که وجود دارد این است که شجاع خلیل زاده روی هیچ کدام از گل های تیمش مقصر نبوده است .

در گل اول شماره بیست الریان ، نائف که تنها گل این ایم را هم به ثمر رساند ، مامور یارگیری با کمال کامیابی نیا بود و موفق به مهار او نشد .

در گل های دوم و سوم هم ، مدافعان کناری نتوانستند توپ های ارسالی به سمت دروازه را دفع کنند و شهریار مغانلو موفق به گلزنی در این مسابقه شد.

به گفته کارشناسان ، اگر در این دیدار شجاع خلیل زاده در ترکیب الریان حضور نداشت این تیم تعداد گل های خورده اش به مراتب بیشتر از سه گلی بود که دریافت کرد .

در علاقه شجاع خلیل زاده به پرسپولیس هیچ شکی نیست اما قطعا این بازیکن وجدان خودش را مثل برخی افراد زیر پا نمی گذارد و با تمام توانش مقابل پرسپولیس بازی کرد و حتی در چندین صحنه با بازیکنان پرسپولیس درگیری هم پیدا کرد.

برخی افراد و هواداران فوتبال به جای توجه به آمار و ارقام سعی می کنند با دروغ و تهمت و افترا ، هم وطن خودشان را زیر سوال ببرند ، درحالی که خلیل زاده عملکرد خوبی در برابر پرسپولیس داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403