آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی در مجمع زنان اصلاح طلب بررسی شد


آرایش انتخاباتی جناح‌های سیاسی در مجمع زنان اصلاح طلب بررسی شد

تهران- ایرنا- آرایش سیاسی و انتخاباتی دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا و چهره‌های مطرح برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری و امکان حضور نامزد زنان در انتخابات در نود و هفتمین جلسه شورای مرکزی مجمع زنان اصلاح طلب مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع زنان اصلاح‌طلب، در جلسه آنلاین شورای مرکزی این تشکل اصلاح‌طلب، زهرا شجاعی، دبیرکل مجمع، به ارائه گزارشی از جلسات جبهه اصلاحات، به منظور انتخاب و اجماع در گزینش داوطلب انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و سپس فاطمه حسنی از اعضای شورای مرکزی، از آرایش سیاسی و انتخاباتی دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا و چهره‌های مطرح برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تحلیلی ارایه کرد.

همچنین ابراهیم اصغرزاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب به عنوان میهمان این نشست، درباره وضعیت سیاسی کشور در آستانه انتخابات به سخنرانی پرداخت و با تأکید بر سطح مشارکت و وضعیت گفتمان اصلاح طلبی، نقد وضعیت سیاسی موجود و راهکارهای جبهه اصلاحات را تبیین کرد.

در ادامه، علاوه بر تبادل نظر اعضا درباره فرصت‌ها و چالش‌های حضور داوطلب زن در انتخابات ریاست جمهوری، مقرر شد تا نادره رضایی، از اعضای شورای مرکزی درجلسه آینده مجمع، به ارایه تحلیلی از فضای موجود رسانه‌های مجازی به ویژه کلاب هاوس و تأثیر آن بر فضای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بپردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق