کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ سومین طلای ایران به نام قاسم‌پور ضرب شد


کشتی آزاد قهرمانی آسیا؛ سومین طلای ایران به نام قاسم‌پور ضرب شد

تهران- ایرنا- «کامران قاسم‌پور» در مبارزه فینال وزن 92 کیلوگرم پیکارهای قهرمانی آسیا با پیروزی مقابل حریفی از مغولستان سومین طلای تیم ملی را در این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد.

به گزارش ایرنا، سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح دیروز(شنبه) در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم به پایان می‌رسد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. قاسم‌پور در دیدار پایانی با نتیجه ۱۰ بر صفر تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل آیال لازاریف از قرقیزستان با نتیجه ۶ بر ۴ ضربه فنی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دانگ هوانگ کیم از کره جنوبی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا