دست رد ضرغامی به وحدت اصولگرایان


دست رد ضرغامی به وحدت اصولگرایان

داوطلب نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری با تاکید بر حضور مستقل خود در انتخابات 28 خرداد، اعلام کرد که بنای ورود به سازوکارهای مرسوم را ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان شب گذشته در گفت‌وگویی از نامه‌نگاری آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی رییس جامعه روحانیت مبارز کشور به ۱۰ نامزد اصولگرا از جمله عزت الله ضرغامی، برای ارائه برنامه خبر داده بود.

متکی نام این افراد را محمد باقر قالیباف، ابراهیم رییسی، محسن رضایی، سعید جلیلی، حسین دهقان، علی نیکزاد، حسین قاضی‌زاده هاشمی، عزت‌الله ضرغامی، سعید محمد و رستم قاسمی اعلام کرد و از آنها خواست که برنامه و افراد کلیدی کابینه خود را به شورای وحدت اصولگرایان ارائه کنند.

در این چارچوب، عزت‌الله ضرغامی روز یکشنبه با انتشار عکس‌نوشته‌ای در کانال اطلاع‌رسانی خود اعلام کرد: ضمن احترام به همه نامزدها، رقبا، تشکل‌های سیاسی و تشکر از تلاش آنان برای مشارکت هر چه پرشورتر مردم در همه انتخابات، بنای ورود به سازوکارهای مرسوم را ندارم.

سید عزت‌الله ضرغامی نامزد ۶۲ ساله انتخابات ریاست‌جمهوری، از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) و عضو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج