سیر افزایش بی سابقه بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/فوت 3 نفر طی 24 ساعت گذشته


سیر افزایش بی سابقه بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/فوت 3 نفر طی 24 ساعت گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 527 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 بیمار جان خود را از دست داده اند.

"دکتر پرویز یزدان پناه" با بیان اینکه ۵۲۹ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۴۵ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۳۲ هزار و ۸۲۵ نفر بهبود یافته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۸ رپید تست انجام شده که ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه بهمئی، لنده و چرام و از ۸۶۹ نمونه pcr انجام شده ۵۴ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود.
دکتر یزدان پناه تاکید کرد: سیر افزایشی بی سابقه بیماری در استان مخاطره آمیز بوده و باید مردم همکاری لازم را جهت کنترل آن داشته باشند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و مکان های پرخطر، رعایت محدودیت ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی در این مرحله لازم است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی