قائم مقام: نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی غیرجناحی است


قائم مقام: نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی غیرجناحی است

یزد- ایرنا- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نگاه این نهاد در انجام امور مختلف بر اساس اهداف و آرمان‌های والای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی و به دور از فعالیت های جناحی و حزبی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، نصرت‌الله لطفی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: معیارها و مبنای تمامی فعالیت‌های شورا در کشور، تحقق منویات مقام معظم رهبری است و این نهاد هرگز از چارچوب آن خارج نمی‌شود.

وی به اهمیت برگزاری مناسبت‌ها با همکاری مردم ،نهادها و سایر بخش‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: تمامی فعالیت‌های این نهاد با توجه به شرایط خاص در یک سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا فقط ایام‌الله نبود و چندین مناسبت دیگر اعم از نیمه شعبان و ماه محرم و صفر در کنار سازمان تبلیغات اسلامی حضور فعال داشت.

این مسوول فرهنگی خاطرنشان کرد: ارایه پاسخ‌های مستدل، منطقی و باورپذیر به شبهه ها جزو اهداف و در صدر فعالیت‌های این نهاد قرار دارد و هیچ جدایی و تفاوتی بین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها نیست و این نهاد به عنوان خادم و هماهنگ کننده برنامه ها فعالیت‌ها حضور دارد.

لطفی به اهمیت زنده نگه داشتن مناسبت‌ها و پاسداشت روزهای بزرگ مذهبی، تاریخی و فرهنگی و روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: خباثت‌های رژیم صهیونیستی نشان داد، برنامه‌های ایام‌الله و به ویژه روز جهانی قدس باید به صورت خاص‌تر پیگیری شود.

وی با قدردانی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به اهمیت همکاری همه بخش‌ها و برگزاری برنامه‌ها با رعایت نکات بهداشتی و بزرگداشت ایام‌الله در کشور اشاره کرد.

وی در این آیین با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی که به افتخار بازنشستگی نایل آمد، حجت الاسلام محمد حسین متوسل را به عنوان سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی کرد .

آقای متوسل قبلا مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های یزد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته