نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا درآذربایجان‌غربی با جدیت پیگیری شود


نظارت بر قرنطینه مبتلایان به کرونا درآذربایجان‌غربی با جدیت پیگیری شود

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت نظارت جدی بر قرنطینه مبتلایان به کرونا تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه این افراد باید تحت کنترل باشند، دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به اجرای دقیق قرنطینه آنها با همکاری دستگاه های متولی باید اقدام کند.

علی مصطفوی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا از روند صعودی ابتلا به کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: در صورتی که اهتمام جمعی برای مقابله با کرونا صورت نگیرد، شاهد تلفات بسیار در موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

وی اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، محدودیت های هوشمند و نظارت بر دستورات را سه راهکار مقابله با کرونا دانست و ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت رویه و همدلی و همراهی نیاز داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: شرایط امروز مانند دوران دفاع مقدس است و همه باید پای کار بیایند.

مصطفوی دورهمی و تجمعات خانوادگی را یکی از مهمترین عوامل شیوع کرونا عنوان کرد و اظهار کرد: خانواده ها برای سلامتی خود و دیگر شهروندان، از این امر باید خودداری کنند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، خواستار کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی شهرها شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و حدود چهار هزار نفر جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد