دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی و چند خبر کوتاه از لرستان


دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی و چند خبر کوتاه از لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی، هشدار دادستان پلدختر به هنجار شکنان ماه رمضان و پلمب باشگاه ورزشی از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه 29 فروردین در لرستان است.

علی امرایی دادستان پلدختر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورت فعالیت قلیان سراهای سطح شهر در ماه مبارک رمضان، نسبت به پلمب آنها با کمک شبکه بهداشت و نیروی انتظامی اقدام می‌شود.

وی افزود: همچنین با هرگونه روزه‌خواری در فضای باز و اماکن عمومی و به ‌طورکلی افرادی که به حرمت شکنی ماه رمضان و نقض حقوق شهروندی اقدام کنند از سوی نیروی انتظامی برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان پلدختر اضافه کرد: نهادهای ذیربط باید با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی شیوع کرونا در این شهرستان تمام تلاش خود را نسبت به اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا و نظارت بر اجرای محدودیت ها بکار گیرند.

سارقان تجهیزات مخابراتی در دام شبکه پلیس

رییس مخابرات پلدختر گفت: سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی روستاهای چم مهر، میدان بزرگ و هلوش از توابع این شهرستان دستگیر شدند.

محمد علیمرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افرادی با سرقت تجهیزات سایت و کابل تلفن و اینترنت این روستاها، ۲۵۰ میلیون تومان به اداره مخابرات خسارت وارد کردند.

وی افزود: با ورود به موقع نیروی انتظامی پلدختر ۲ نفر سارق دستگیر شدند و پس از آن ارتباط تلفنی این روستاها که به دلیل سرقت قطع شده بود، وصل شد.

ارتش افتخار ایران است

امام جمعه نورآباد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه های زمینی، هوایی و دریایی موجب عزت، اقتدار و افتخار ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام یوسف خانی روز یکشنبه به مناسبت ۲۹ اسفند روز ارتش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ارتش جمهوری اسلامی ایران به چنان قدرتی رسیده است که می‌تواند در عرصه‌های مختلف با اقتدار حضور پیدا کند و سد محکمی در برابر دشمن و برادری مهربان و دلسوز برای مردم باشد.

وی گفت: خدمات ارتش در زلزله، سیل و در جریان شیوع ویروس کرونا در شهرستان نمونه ای از خدمتگزاری و مردم داری این نیروی ارزشی در کشور است که هیچ وقت از یادها فراموش نمی شود.

حضرت امام (ره) در پیامی تاریخی، ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

‍ یک باشگاه ورزشی در الیگودرز پلمب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری الیگودرز از پلمب یک باشگاه ورزشی به علت نقض پروتکل های بهداشتی کرونا خبر داد.

مسعود رضایی با اشاره به لزوم تعطیلی باشگاه های ورزشی در شرایط قرمز کرونا اظهار کرد: بازرسی از واحدهای صنفی از جمله باشگاه ها در وضعیت قرمز و لزوم رعایت محدودیت ها هر روز انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توی 10 ثانیه حدس بزن / چه کسی از دست پلیس فرار کرده؟