مشارکت گسترده در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را تثبیت می‌کند


مشارکت گسترده در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را تثبیت می‌کند

اراک - ایرنا - رئیس شورای وحدت استان مرکزی گفت: مشارکت گسترده در انتخابات 28 خردادماه امسال اقتدار و عظمت نظام اسلامی را در جامعه بین‌المللی تثبیت می‌کند.

حجت‌الاسلام عادل خجسته‌پور عصر یکشنبه در نشست هماهنگی شورای وحدت استان مرکزی افزود: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمن به دنبال کاهش حضور مردم دراین مشارکت سیاسی از طریق رسانه های غربی و فضای مجازی است پس باید با حضور پررنگ در این فرآیند ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ادامه داد: رسانه‌های انقلابی کشور نیز نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های رسانه‌های خارجی وظیفه سنگینی بر عهده دارند و با تشریح دستاوردهای نظام اسلامی زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.
رئیس شورای وحدت استان مرکزی اظهار داشت: انتخاب یک شخص برای ریاست جمهوری و یا اشخاص مختلف برای شوراهای اسلامی شهر و روستا تحت لوای پرچم و اقتدار نظام اسلامی معنا پیدا می‌کند، بنابراین شور انتخاباتی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات باید هدف اصلی همه احزاب سیاسی باشد.
حجت‌الاسلام خجسته‌پور بیان کرد: صندوق رای بهترین ابزار در اختیار جامعه برای مطرح کردن مطالبات مردمی است، تا بتوان در بستر دموکراسی و مردم سالاری به سمت تحقق مطالبات حرکت کرد
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی