واکسن کرونا به تمام کادر درمان قشم تزریق می‌شود


واکسن کرونا به تمام کادر درمان قشم تزریق می‌شود

قشم- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: تا 2 هفته آتی همه کادر درمان قشم شامل بخش‌های دولتی و خصوصی واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

دکتر حمیدرضا بهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون ۶۰ درصد از کادر درمان شامل افرادی که با بیماران درگیر ویروس کرونا تماس مستقیم داشتند واکسن را دریافت کرده‌اند که طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد مقابله با بیماری کرونا، در مرحله بعد باقی‌مانده کادر درمان نیز تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: منشی، کارکنان و پزشک مطب‌های خصوصی، داروخانه‌ها، تزریقات، دندانپزشکی، رادیولوژی و آزمایشگاه و نیروهای مراکز بهداشتی و درمانی از این واکسن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت قشم تصریح کرد: برای شناسایی دقیق کارکنان بخش خصوصی از لیست بیمه افراد شاغل استفاده می‌شود.

وی افزود: کارکنان شاغل در مراکز درمانی تامین اجتماعی، درمانگاه خصوصی درگهان، کلینیک تخصصی دارا و مراکز درمانی نظامی مستقر در قشم به طور کامل واکسینه می‌شوند.

بهزادی در پایان تاکید کرد: تزریق واکسن بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد واکسیناسیون کشور است و هیچ مقامی حق دخالت و تغییر در این اولویت‌ها را ندارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟