سهمیه آرد شهرستان نهبندان کاهش نیافت


سهمیه آرد شهرستان نهبندان کاهش نیافت

فرماندار نهبندان از توزیع ماهیانه آرد براساس 54 هزار نفر جمعیت در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: سهمیه آرد شهرستان نه تنها افزایش یافته؛ بلکه کم نشده است.

مجید بیکی، امروز دوشنبه شب ۲۹ فروردین در شورای آرد و نان شهرستان نهبندان اظهار کرد: شورای آرد و نان یکی از جلساتی است که باید به طور منظم در دستور کار دستگاه های متولی باشد تا نقاظ ضعف و مشکلات این حوزه بررسی و رفع شود.

به گزارش ایسنا، فرماندار نهبندان با اشاره به تقاضای زیاد آرد و نان در شهرستان نهبندان اشاره کرد و گفت: عمده دلایل تقاضای عمده آرد و نان برابر بررسی ها شامل: افزایش سهم نان در سبد معیشتی خانوار است چرا که نان به عنوان کالایی که افزایش قیمت نداشته، تقاضای زیادی دارد.

بیکی با اشاره به گرانی و کمبود نهاده‌های دامی، بیان کرد: متاسفانه از آرد به عنوان مصارف غیر انسانی هم استفاده می‌شود که باید با نظارت بیشتر، از این موضوع جلوگیری شود.

وی از بررسی سهمیه‌های آرد شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: جمعیت شهرستان براساس سرشماری سال ۱۳۹۶؛ ۵۱ هزار و ۴۴۹ نفر است، اما بر اساس آماری که اخیرا از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ثبت و احوال دریافت کرده‌ایم این شهرستان در حال حاضر بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت دارد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون سه هزار نفر افزایش جمعیت داشته‌ایم، گفت: در حال حاضر ۵۰ تن مازاد بر سهمیه آرد شهرستان بر اساس جمعیت سال ۹۵، سهمیه آرد دریافت می‌کنیم؛ لذا سهمیه آرد نانوایان کم نشده است.

بیکی تصریح کرد: سهمیه آرد شهرستان نهبندان کم نشده است و این شهرستان بر اساس افزایش جمعیت آرد دریافت و توزیع می‌کند.

وی با بیان اینکه جمعیت شهر نهبندان ۲۰ هزار نفر است و در روز ۴۶ هزار نان باید پخت شود و باید با نظارت دقیق و مستمر نارضایتی‌ها به حداقل رسیده و کیفیت نان ارتقاء یابد، یادآور شد: نانوایی‌هایی که کیفیت نان را ارتقا دهند قطعا سهمیه آرد خود را در ماه افزایش داده و از نانوایی‌هایی که نواقصشان را رفع نکنند سهمیه کم خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دیوونم دیوونم دیوونه حال امشبمو جز تو کی میدونه احسان خواجه امیری