فاجعه بزرگ برای دروازه بان اول و پرسپولیسی تیم ملی ایران !


فاجعه بزرگ برای دروازه بان اول و پرسپولیسی تیم ملی ایران !

به نظر می رسد که علیرضا بیرانوند نتوانسته است خود را به سرمربی جدید آنتورپ هم اثبات کند و پس از پایان مصدومیت بوتز حالا به یک سکونشین تبدیل شده است. نوشته فاجعه بزرگ برای دروازه بان اول و پرسپولیسی تیم ملی ایران ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فاجعه بزرگ برای دروازه بان اول و پرسپولیسی تیم ملی ایران !

سکونشینی علیرضا بیرانوند در آنتورپ !
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۲
فاجعه بزرگ برای دروازه بان اول و پرسپولیسی تیم ملی ایران !

به نظر می رسد که علیرضا بیرانوند نتوانسته است خود را به سرمربی جدید آنتورپ هم اثبات کند و پس از پایان مصدومیت بوتز حالا به یک سکونشین تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روزها کار به جایی رسیده که بیرانوند حتی دروازه‌بان ذخیره آنتورپ هم نیست.

علیرضا بیرانوند اگرچه یکی دو هفته قبل و بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی از شرایطش در آنتورپ اعلام رضایت کرده بود اما واقعیت ماجرا، داستان دیگری است. بیرانوند که بعد از مصدومیت ژان بوتز به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شده بود نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و تیم بلژیکی با خرید دی وولف برای او یک رقیب دیگر هم نسبت به اول فصل تراشید.

این روزها کار به جایی رسیده که بیرانوند حتی دروازه‌بان ذخیره آنتورپ هم نیست. بیرو در ۶ بازی قبلی آنتورپ حتی روی نیمکت این تیم هم جایی نداشته تا عملا به سکونشین این تیم تبدیل شود. دی وولف دروازه‌بانی که نیم فصل خریداری شد فعلا به دروازه بان اول آنتورپ تبدیل شده است اما به نظر می‌رسد بوتز به زودی جایگاهش را پس بگیرد.

با این شرایط بیرانوند در سخت ترین شرایط خود بعد از حضور در آنتورپ مواجه شده است. دروازه‌بانی که حتی تحمل نیمکت نشینی در اروپا را هم نداشت این روزها سکونشین شده و در صورتی که این وضعیت ادامه داشته باشد او در انتهای فصل از آنتورپ جدا خواهد شد.

او پیش از این و در زمانی که نیمکت نشین بوتز شده بود اعلام کرده بود برای حضور ثابت در دروازه این تیم خواهد جنگید اما زمانی که احساس کند تلاشش بی فایده خواهد بود از آنتورپ جدا خواهد شد. باید منتظر ماند و دید بیرو در نهایت چه تصمیم در خصوص آینده اش خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...