آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام


آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام

 با استفاده از وان حمام ارزان قیمت به راحتی می توانید در خانه خودتان آب درمانی کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سایت مخزن آب دات کام ، بسیاری از شهروندان به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده امکان آب درمانی در استخرها، مراکز فیزیوتراپی و آب درمانی را از دست داده اند. به همین دلیل تنها گزینه باقی مانده، آب درمانی در خانه است.

برای پاسخ گویی به این نیاز شهروندان عزیز، فروشگاه آنلاین مخزن آب دات کام با همکاری مطرح ترین تولیدکنندگان محصولات پلی اتیلنی در ایران اقدام به عرضه و فروش آنلاین وان حمام ارزان، با قابلیت حمل و جابه جایی و بدون نیاز به عملیات نصب نموده است.

آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام

از این وان حمام که با نام های وان حمام پلاستیکی و یا وان حمام پلی اتیلنی نیز شناخته می شود در طی مدت کوتاه، استقبال خوبی صورت پذیرفت. به همین دلیل در این متن برای آشنایی شما، به معرفی وان حمام تولید شده از پلی اتیلن درجه یک و انواع مدل ها و قیمت وان حمامی ارزان خواهیم پرداخت و اطلاعاتی در خصوص آب درمانی در وان حمام پلاستیکی قابل حمل و فواید آن بیان می کنیم.

مزایای آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام پلاستیکی

در طب سنتی و مدرن آب درمانی ارزش و تاثیر فراوانی در درمان بسیاری از بیماری ها داشته و آب درمانی یا هیدروتراپی همواره توسط طبیبان پیشنهاد می گردید.

محدودیت ها و یا حتی تعطیلی استخرها و مراکز آب درمانی مشکلات زیادی به وجود آورده است. برای حل این مشکل شما می توانید آب درمانی را در خانه خودتان با استفاده از وان حمام ارزان قیمت تجربه کنید و در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مشخصات وان حمامی ارزان قیمت مخزن آب دات کام

وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام، علاوه بر اینکه استحکام بسیار بالایی دارد، وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. همچنین برای نصب وان حمام نیاز به عملیات پرهزینه ساختمانی ندارید.

به عبارت دیگر نیازی نیست که همواره وان داخل حمام قرار داده شود، بلکه می توان پس از استفاده وان را از حمام خارج نمود.

ساختار بدنه وان حمام پلاستیکی، صاف و لطیف است و استفاده کننده احساس مناسبی در آن خواهد داشت حتی اگر به مدت طولانی داخل آن قرار بگیرید.

در این مدل از وان ها، معمولاً به جای تعبیه کف شور خروجی در کف وان، از یک خروجی در وجه کناری به همراه درپوش استفاده می شود.

وان حمامی پلاستیکی، به نسبت وان حمامی سرامیکی و وان فایبرگلاس قیمت بسیار کمتری دارد ولی با این وجود استحکام و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل این وان ها با ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

انواع وان حمامی مخزن آب دات کام

در حال حاضر ۳ مدل وان حمامی پلاستیکی در فروشگاه مخزن آب دات کام موجود و آماده فروش است. اگر عرض درب حمام شما بیش از ۴۸ سانتی متر باشد هر ۳ مدل به راحتی با کج کردن همانند شکل زیر قابل عبور می باشند.

آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام

وان حمام کوچک TP۱۲۶: این وان حمام، کوچک ترین عضو از خانواده وان های حمام پلاستیکی مخزن آب دات کام است. دارای ابعاد: طول ۱۲۶ سانتیمتر، عرض ۶۹ سانتیمتر و ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۵ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر می باشد.

حتی یک فرد بزرگسال با قامت ۱۷۵ سانتیمتر می تواند با خم کردن پاها از وان حمام کوچک به خوبی استفاده کند.

وان حمام بزرگسال TP۱۵۸: این وان با طول ۱۵۸ سانتیمتر، عرض ۶۹ سانتیمتر، ارتفاع قسمت قرار گیری سر ۶۷ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۶ سانتیمتر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۸۰ سانتیمتر قامت می تواند بدون خم کردن پاها از این وان به خوبی استفاده کند.

وان حمام بزرگسال PL۱۵۳: این وان حمام با ابعاد طول ۱۵۳ سانتیمتر، عرض ۷۲ سانتیمتر، ارتفاع قسمت قرارگیری سر ۵۸ سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آبگیری ۴۸ سانتیمتر می باشد. یک فرد بزرگسال با ۱۸۰ سانتیمتر قامت می تواند بدون خم کردن پاها از این وان به خوبی استقاده کند.

نحوه خرید وان حمامی پلاستیکی قابل حمل

برای خرید وان حمامی پلاستیکی قابل حمل، شما می توانید به ۳ روش حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام به خرید کنید.

ابتدا نیاز است به سایت فروشگاه مخزن آب دات کام به آدرس makhzaneab.com مراجعه نمایید و مشخصات کامل وان های حمامی از جمله ابعاد، قیمت و تصاویر وان حمامی را مشاهده نمایید. در آنجا می توانید به صورت اینترنتی و تنها با چند کلیک اقدام به ثبت سفارش کنید.

آب درمانی در خانه با استفاده از وان حمام ارزان قیمت مخزن آب دات کام

افزون بر خرید اینترنتی این امکان نیز وجود دارد که با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید و پس از دریافت مشاوره به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید. در انتها نیز اگر تمایل دارید به صورت حضوری و از نزدیک محصولات را مشاهده و در همانجا اقدام به خرید نمایید.

خوشبختانه فروشگاه مخزن آب دات کام در شهرهای تهران و البرز دارای خدمات ارسال فوری است برای سایر شهرها با استفاده از خدمات پستی و باربری ها و با کمترین هزینه ممکن وسریعترین روش ارسال به مشتریان تحویل داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت مخزن آب دات کام مراجعه نمایید.

وب سایت رسمی فروشگاه مخزن آب دات کام

www.makhzaneab.com

۰۲۱۴۴۵۴۸۹۲۲

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط