رییس ستاد انتخابات کرمان: وظیفه ما عمل به مُر قانون است


رییس ستاد انتخابات کرمان: وظیفه ما عمل به مُر قانون است

کرمان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان کرمان با تاکید بر اینکه قانون باید دقیق و کامل اجرا شود، گفت:وظیفه ما عمل به مُر قانون است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز دوشنبه در جلسه نشست ستاد انتخابات استان کرمان که با حضور اعضا و به صورت ویدیو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد، از مراحل انتخابات ابراز رضایت و از زحمات بخشداران قدردانی کرد.

وی در رابطه با سلامت انتخابات، سه اصل قانون، مجریان و تجهیزات و زیر ساخت ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: در نظر گرفتن این سه اصل می تواند ضامن سلامت انتخابات باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با مهم خواندن نقش آموزش در اجرای دقیق و بدون خطای فرایندهای انتخابات ، گفت: باید آموزش ها را جدی گرفته و با مهارت کار را پیش ببریم، ضعف ها را ببینیم و آموزش های لازم صورت بگیرد که مجریان ما که در کوره داغ انتخابات هستند به بهترین نحو عمل کنند.
بصیری همچنین به وسعت زیاد استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: استان دارای نقاطی است که پوشش مناسب اینترنتی ندارد و باید به لحاظ زیر ساخت آماده شود.
وی در پاسخ به سئوال برخی از فرمانداران در خصوص استعلامات گفت: قانون مراجع چهارگانه را به عنوان مرجع استعلام مشخص کرده است و شما با اشرافی که دارید ثابت کردید که قانون رعایت شده است و ما در این خصوص حساس هستیم.
وی به زحماتی که کشیده می شود تا مردم به صحنه بیایند اشاره کرد و گفت: سختگیری های خارج از قانون صلاح نیست.
بصیری همچنین به جایگاه مهم بازرسی اشاره و آن را تکمیل کننده کار دانست و گفت: بازرسی می تواند به سلامت انتخابات کمک کند و اگر تخلف و جرائمی دیدید بلافاصله ارسال کنید تا رسیدگی شود.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص