خطوط ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت پلدختر قطع شد


خطوط ارتباطی تلفن ثابت، همراه و اینترنت پلدختر قطع شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس مخابرات منطقه پلدختر گفت: خطوط ارتباطی اینترنت، تلفن ثابت و همراه شهرستان بر اثر حفاری غیر مجاز توسط افراد محلی قطع شده است.

محمدعلی مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختراظهار داشت: خطوط شبکه ارتباطی تلفن های ثابت همراه و اینترنت از ساعت ۱۴ و ۱۴ دقیقه بعدازظهر امروز (دوشنبه) قطع شد.

وی افزود: این قطعی که به صورت اتفاقی رخ داد موجب بروز مشکلاتی در حوزه ارتباطات شده است.

رییس مخابرات منطقه پلدختر بیان کرد: این مشکل به دلیل قطع شدن شبکه بر اثر حفاری غیرمجاز از سوی افراد محلی و قطعی فیبر نوری در مسیر شهرستان کوهدشت - زانوگه اتفاق افتاد.

وی افزود: قطع شدن فیبر نوری در این منطقه موجب قطعی اینترنت و تلفن های ثابت و همراه در ۹۰ درصد از روستاها و بخش غربی پلدخترشد.

مرادی یادآور شد: حفاری های غیرمجاز به ویژه در مسیر شهرستان کوهدشت هر از چند گاهی بدون اطلاع قبلی در شهرستان پلدختر موجب اخلال در امور مربوطه از جمله اختلال جدی در کسب و کار اینترنتی ،دستگاه‌های کارت‌خوان و گلایه مندی مردم شهرستان می‌شود.

رییس مخابرات منطقه پلدختر گفت: به محض اطلاع از قطع شبکه ارتباطی، پیگیری‌های لازم با مرکز استان جهت رفع مشکل صورت گرفت و با تلاش گروه اعزامی، شبکه ترمیم و ارتباطات در شهرستان پلدختر رفع مشکل و قطعی تلفن های ثابت ، همراه و اینترنت برطرف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟