ولایتمداری از نشانه های منتظر واقعی است /به همنوعان خود کمک کنیم


ولایتمداری از نشانه های منتظر واقعی است /به همنوعان خود کمک کنیم

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بهشهری گفت: در زمان غیبت همه اعمال و کارهایمان باید با هدف رضایت و خشنودی امام زمان(عج) و زمینه سازی برای ظهور ایشان انجام شود. همچنین در دوران غیبت ولایتمداری از نشانه های منتظر واقعی است.

حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا حسینی بهشهری» در گفت و گو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان گفت: یکی از علایم مومن این است که در فکر انجام کارهای خیر است. تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) با بیان اینکه در ادعیه ماه شعبان به انجام کارهای خیر تاکید شده است، افزود: ماه شعبان به نبی اکرم (ص) تعلق دارد. ماه رجب متعلق به خدا است و این دو ماه، ماه مغفرت، توبه و رحمت هستند. در ماه شعبان باید خود را برای ماه رمضان آماده کنیم.

وی با بیان اینکه روزه گرفتن در ماه شعبان مستحب است و بر آن نیز تاکید شده است، خاطرنشان کرد: به خواندن دعای شعبانیه نیز از سوی امام تاکید شده است.حجت الاسلام و المسلمین حسینی بهشهری گفت: دعاهای ماه شعبان که مستحب است را باید بخوانیم، بیشتر صلوات بفرستیم. فرستادن صلوات در ماه شعبان که متعلق به پیامبر گرامی اسلام می باشد مستحب است. در ماه شعبان توصیه شده است روزانه صدمرتبه استغفار کنیم و صدمرتبه صلوات بفرستیم. در مجموع فرستادن صلوات خواص زیادی دارد.

وی با بیان اینکه ماه شعبان، ماه خوبی است، افزود: امیدواریم در این ماه عزیز که ماه استجابت دعا است و در شرایط کرونا که مردم درگیر هستند، دعا کنند خداوند این بیماری و گرفتاری های مردم را برطرف کند.

تولیت حوزه علمیه امام حسین (ع) با اشاره به مزایا و ثواب اطعام و انفاق، گفت: افراد زیادی هستند که در شرایط سخت اقتصادی زندگی می کنند و در این روزهای سخت به ویژه در ایام نوروز و اعیاد شعبانیه باید به فکر همنوعان خود باشیم.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان متعلق به امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه ما به ویژه افرادی که توان اقتصادی دارند وظیفه داریم در شرایط سخت اقتصادی به خانواده های کم بضاعت کمک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بهشهری با بیان اینکه همواره باید به یاد امام زمان (عج) باشیم، خاطرنشان کرد: در زمان غیبت همه اعمال و کارهایمان باید با هدف رضایت و خشنودی امام زمان و زمینه سازی برای ظهور ایشان انجام شود. همچنین در دوران غیبت ولایتمداری از نشانه های منتظر واقعی است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس