شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد کمک کرد


شرکت پتروشیمی 2 میلیارد ریال به بیمارستان مهاباد کمک کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شرکت پتروشیمی مهاباد 2 میلیارد ریال برای تجهیز و خرید ملزومات مورد نیاز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان کمک کرد.

بهائ الدین حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ملبغ اهدایی برای خرید یک دستگاه پرینتر رنگی رادیولوژی و یک دستگاه UPS ماموگرافی که جز نیازهای ضروری بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد بود، هزینه شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی مهاباد جز سرمایه های اصلی منطقه محسوب شده و انتظار داریم در تامین سایر دستگاه ضروری مورد نیاز شبکه بهداشت و درمان را یاری دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: پتروشیمی این شهرستان قبل از این نیز هزینه تامین بیش از ۲۰۰ هزار عدد ماسک مورد نیاز بیمارستان را تامین کرده بود.

حسینی اظهار داشت: سعی و تلاش همه مسوولان این شهرستان و دستگاه‌های اجرایی، کنترل این ویروس و جلوگیری از شیوع آن است که به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان در حال اجراست.

به گزارش ایرنا، ۱۴ شهرستان آذربایجان غربی وضعیت کرونایی دارند و روز به روز به تعداد بیماران، بستری شدگان و فوتی های ناشی از کرونا با سرعت زیاد افزوده می شود.

تاکنون ۳۵۰ مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403