دوربین لامپی - مقایسه قیمت دوربین و معایب و مزایای لامپی


دوربین لامپی - مقایسه قیمت دوربین و معایب و مزایای لامپی

DIYAKALA وارد کننده و فروشنده انواع دوربین مداربسته در بازار ایران است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دیاکالا، این شرکت مجموعه ای کامل از انواع دوربین مداربسته لامپی با کیفیت های مختلف، کیفیت تصاویر متنوع و قیمت های متفاوت را وارد نموده است.

فروشگاه آنلاین دیاکالا تنها فروشگاه آنلاین تخصصی دوربین مداربسته و تجهیزات هوشمند سازی است. دیاکالا اولین وارد کننده دوربین لامپی در ایران بوده و توانسته این دوربین ساده و در عین حال پر کاربرد را در بازار ایران عرضه کند.

قیمت و مشخصات انواع دوربین های لامپی در زیر آورده شده و برای دیدن قیمت های بر روی می توانید به فروشگاه آنلاین دیاکالا مراجعه کنید.

بهترین دوربین مدار بسته لامپی - دوربین لامپی HITRON

نخستین نسل دوربین های لامپی فقط قابلیت ضبط تصاویر را هنگام تشخیص حرکت به صورت عکس بر روی مموری کارت را داشت. به مرور زمان دوربین لامپی بروز شد و امکانات متعددی مانند قابلیت نور دهی مانند لامپ , قابلیت اتصال بیسیم WiFi و بلوتوث و قابلیت انتقال تصویر بر روی اپلیکیشن تلفن همراه ( اندروید و ios ) برای آن ایجاد شد.

یکی از مزیت های بزرگ دوربین های لامپی هزینه تمام شده پایی در مقایسه با قیمت دوربین مدار بسته است. بهترین دوربین لامپی ، دوربین مداربسته لامپی هیترون یکی از بروزترین و جدیدترین مدل های دوربین مداربسته لامپی است که از سال ۲۰۱۵ تولید آن آغاز شد و هم اکنون ادامه دارد.

قیمت دوربین لامپی هیترون در فروردین ۱۴۰۰ : ۷۵۰.۰۰۰ تومان

کیفیت مناسب، قیمت مناسب - دوربین مداربسته لامپی COOPER

دوربین لامپی کوپر COOPER یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم است که اصطلاحات به این نوع از دوربین های مداربسته، دوربین مدار بسته لامپی گفته می شود.

دوربین لامپی - مقایسه قیمت دوربین و معایب و مزایای لامپی

شاید چون فروشنده این محصول هستیم این جمله کلیشه ای به نظر برسد ولی قطعا قیمت دوربین لامپی بسیار مقرون به صرفه است و شما با خرید دوربین مداربسته لامپی ضرر نخواهید کرد.

اگر در همین سایت به بخش پک های آماده نصب دوربین مداربسته نگاهی کنید خواهید دید که در کم هزینه ترین حالت ممکن در یک سیستم دوربین مداربسته کامل که شامل یک دوربین، یک دستگاه ضبط و متعلقات آن می شود شما هزینه ای چند برابر خرید دوربین مداربسته لامپی خواهید داشت.

البته محاسن یک سیستم دوربین مداربسته بر هیچکس پوشیده نیست ولی اختلاف قیمت دوربین مداربسته لامپی و سیستم دوربین مداربسته کامل موجب شده دوربین مداربسته لامپی یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای خرید باشد.

دوربین لامپی COOPER یک سیستم نظارت تصویری است که با امکانات یک سیستم دوربین مداربسته , دید ۳۶۰ درجه , اتصال وایرلس ؛ درگاه حافظه خارجی , اپلیکیشن گوشی های هوشمند (اندروید و iOS ) , صدای دو طرفه و قابلیت P۲P , قیمت بسیار مناسب و نصب آسان و سریع یکی از پرطرفدارترین دوربین های مداربسته وایرلس می باشد.

قیمت دوربین مداربسته لامپی کوپر در فروردین ۱۴۰۰ : ۵۷۸.۰۰۰ تومان

بالاترین زاویه دید دوربین لامپی - دوربین مدار بسته لامپی VISONIC

دوربین لامپی ویسونیک یکی از انواع دوربین های WIFI و بدون سیم است. این دوربین مدار بسته لامپی یک دستگاه نظارت تصویری کامل با امکانات فوق العاده، دید ۳۶۰ درجه، اتصال بیسیم، درگاه حافظه خارجی، انتقال تصویر زنده و ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند (اندروید و iOS ) , صدای دو طرفه و قابلیت P۲P است.

دوربین لامپی - مقایسه قیمت دوربین و معایب و مزایای لامپی

دوربین لامپی ویسونیک و دوربین های لامپی معمولی ضمن این که از خصوصیات یک دوربین مداربسته حرفه ای رم خور و وای فای دار بودن برخوردار می باشند، بلکه امکانات بیشتری هم دارند.

این دوربین لامپی قابلیت اتصال مستقیم با گوشی از طریق وای فای داخلی را دارد و همچنین تحت شبکه اینترنت P۲P می باشد. توسط دوربین لامپی می توانید تصاویر را بصورت ۳۶۰ درجه مشاهده نمایید.

قیمت دوربین لامپی ویسونیک در فروردین ۱۴۰۰ : ۷۳۰.۰۰۰ تومان

ارزانترین دوربین لامپی، دوربین مدار بسته لامپی V۳۸۰

دوربین لامپی v۳۸۰ یکی از انواع ارزانترین دوربین های بیسیم لامپی است. این دوربین مداربسته لامپی یک دستگاه نظارت تصویری کامل با امکانات فوق العاده, دید ۳۶۰ درجه، اتصال بیسیم، درگاه حافظه خارجی، انتقال تصویر زنده و ضبط شده بر روی گوشی های هوشمند (اندروید و iOS )، صدای دو طرفه و قابلیت P۲P است.

دوربین لامپی V۳۸۰ و دوربین های لامپی معمولی ضمن این که از خصوصیات یک دوربین مداربسته حرفه ای رم خور و وای فای دار بودن برخوردار می باشد. این دوربین لامپی قابلیت اتصال مستقیم با گوشی از طریق وای فای داخلی را دارد و همچنین تحت شبکه اینترنت P۲P می باشد. توسط دوربین لامپی می توانید تصاویر را بصورت ۳۶۰ درجه مشاهده نمایید.

قیمت دوربین مداربسته لامپی V۳۸۰ در فروردین ۱۴۰۰ : ۵۵۵.۰۰۰ تومان

برای خرید انواع دوربین مدار بسته و انواع دوربین لامپی می توانید با شماره ۰۲۱۴۶۰۸۳۹۵۴ تماس گرفته یا با واتساپ ۰۹۹۰۰۸۸۷۱۸۸ در ارتباط بوده و یا جهت دریافت اطلاعات کامل و تخصصی در زمینه دوربین های مداربسته لامپی از فروشگاه دوربین مدار بسته دیاکالا به آدرس DIYAKALA.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است