برزمینی: امیدواریم شهرداری گرگان قهرمان و دل هواداران شاد شود



برزمینی: امیدواریم شهرداری گرگان قهرمان و دل هواداران شاد شود

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: امیدواریم با توجه به تیم خوبی که امسال بسته شده و زحمات زیادی که برای آن کشیده شده، مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به شهرداری گرگان برسد و دل هواداران بسکتبال در استان گلستان خصوصاً شهر گرگان شاد شود.

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامعلی برزمینی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه مسئولین اعم از استاندار، مجمع نمایندگان، شهردار، اعضای شوری شهر و فرماندار گرگان کمک کردند که امسال تیم بسکتبال شهرداری گرگان خیلی خوب بسته شود و نتایج بسیار خوبی در لیگ برتر کسب کند و با ۲۱ برد متوالی به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

وی افزود: خوشبختانه ۲۹ فروردین‌ماه رقابت نخست فینال با پیروزی شهرداری گرگان همراه بود و آرزوی موفقیت برای این تیم در دیگر بازی‌های فینال را داریم تا با کسب قهرمانی، دل هواداران بسکتبال در استان خصوصاً شهر گرگان شاد شود.

برزمینی در ادامه با اشاره به رقابت‌های باشگاهی والیبال، گفت: سال گذشته تیم والیبال پاس گرگان در لیگ دسته اول کشور توانست با کسب ۲۱ برد و بدون باخت، قهرمان لیگ شد و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری گنبدکاووس نیز که با بازیکنان بومی در لیگ برتر والیبال حضور یافته بود، در دور برگشت نتایج درخشانی کسب کرد. امیدواریم امسال با کمک و مساعدت مسئولین استان و شهرستان، هر دو تیم پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس خوب بسته شوند و در لیگ برتر امسال حضور فعالی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته گذشته در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، تیم گلستان نتایج درخشانی کسب کرد و در بخش آقایان، مقام سوم تیمی به گلستان رسید. ورزشکاران گلستانی موفق به کسب دو مدال طلا در بخش آقایان و یک طلا در بخش بانوان شدند.

برزمینی بیان کرد: در ابتدای امسال آقای پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. فردا طی مراسمی از این ورزشکار برجسته استان تجلیل خواهیم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی بخش ورزش استان در سال گذشته، گفت: سال گذشته ۱۶ پروژه عمرانی مهم بخش ورزش گلستان از جمله هتل ورزش و سالن صدرا بندرگز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود: سال گذشته ۴۵ خانه ورزش روستایی در استان ایجاد شد. به دنبال این هستیم تا اواسط اردیبهشت‌ماه ۱۰ تا ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر را در استان ایجاد کنیم.

برزمینی در ادامه با اشاره به اقدامات در حوزه جوانان، تصریح کرد: سال گذشته رونمایی از سند ملی ازدواج، تشکیل مجمع خیرین ازدواج، میزبانی جشنواره اقوام ایران زمین و حمایت از سمن‌های مردم‌نهاد را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز ولادت امام حسن (ع) در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ماه بسته‌های معیشتی را با همکاری روسای ورزش و جوان شهرستان‌ها، روسای هیئت‌های ورزشی، سمن‌های مردم‌نهاد و بسیج ورزشکاران بین نیازمندان در سطح شهرستان‌ها توزیع خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی