انتصاب میثم ساور بعنوان دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی-حوزوی گلستان


انتصاب میثم ساور بعنوان دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی-حوزوی گلستان

در حکمی از سوی دکتر رضا شایسته فرد دبیرکل مجمع نخبگان دانشگاهی-حوزوی کشور، میثم ساور بعنوان دبیر این مجمع در گلستان منصوب شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ از اهداف اصلی این مجمع شناسایی و جذب نخبگان جوان دانشگاهی و حوزوی و استفاده از ظرفیت های نخبگانی در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجنماعی و اقتصادی با استفاده از تجربیات پیشکسوتان بیان شده است.

از اعضای هیات رییسه این مجمع در سطح کشور میتوان به دکتر مهدی صیاد شیرازی اشاره کرد.

این تشکل که سابقه 12 ساله فعالیت دارد، در انتخابات مجلس در سال 98 در حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، با لیست پیشکسوتان و جوانان نخبه انقلابی وارد عرصه شد و از کاندیداهای مورد حمایت آن می توان به دکتر قالیباف، مرتضی آقا تهرانی، وحید یامین پور، محمدصادق کوشکی، سیدمحمد حسینی، سعید عبدالملکی و محمدرضا بیگدلی اشاره کرد.

هر چند دبیر کل و هیات رییسه این مجمع، دانش آموخته دانشگاه امام صادق علیه السلام هستند و از بدنه اصولگرایی محسوب می شوند اما رویکرد جناحی تشکل، انقلابی و مستقل اعلام شده است.

میثم ساور که اکنون به مدت دو سال به سمت دبیری استان گلستان منصوب شده است، دانش آموخته رشته جامعه شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است و سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم، فعالیت در صداوسیمای مرکز گلستان به عنوان گوینده و دبیر خبر و تهیه کننده سیما ، کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان، ریاست هیات ورزشی گلف گلستان و معاونت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان را در کارنامه خود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوئیس دارایی‌های روسیه را مسدود کرد