5 دلیل که سفارش ساک دستی یک نوع تبلیغات موثر برای کسب و کار محسوب می‌شود


5 دلیل که سفارش ساک دستی یک نوع تبلیغات موثر برای کسب و کار محسوب می‌شود

امکان ندارد تا به حال ساک دستی در دست نگرفته باشید و یا ساک دستی در دست افراد ندیده باشید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام چاپ مهرسام، در طول روز چند دقیقه را در خیابان و کوچه می‌گذرانید؟ چند بار خرید می‌کنید؟ برای جابجایی وسایلتان به غیر از کیف از چه کمک می‌گیرید؟ یکی از روش‌های تبلیغات آفلاین سفارش ساک دستی است. شاید باورتان نشود اما ساک دستی می‌تواند حکم همان تبلیغات دهان به دهان را داشته باشد. همان‌قدر تاثیرگذار و همان‌قدر پربازده. پس اگر دوست دارید تبلیغات گسترده انجام دهید، روی کمک سفارش ساک دستی حساب باز کنید. اما چرا این نوع تبلیغات را مفید می‌دانیم؟

۱- با کمک ساک دستی همیشه جلو چشمید: چشم‌ها هرچیزی را که نظرشان را جلب کند می‌بینند و به حافظه تصویری مغز می‌سپارند. حالا حساب کنید روزانه تعداد زیادی چشم نام برند شما را دست دستان عموم مردم ببینند. چه تاثیری روی فروش شما خواهد داشت؟ مطمئن باشید اولین انتخاب افراد با دیدن چند باره برند شما، چیزی جز شما نخواهد بود. پس اگر شما هم از جلوچشم بودن لذت می‌برید، نباید این نوع تبلیغات را دست کم بگیرید.

5 دلیل که سفارش ساک دستی یک نوع تبلیغات موثر برای کسب و کار محسوب می‌شود

۲- این تبلیغات نیاز به بودجه سنگین ندارند: سفارش ساک دستی با توجه به بودجه شما می‌تواند در انواع کاغذ یا پارچه چاپ و طراحی شود. از آن‌ جایی‌ که این حجم سفارش‌ها در تیراژ بالا صورت می‌گیرد، هزینه آن نسبت به تاثیرگذاری‌اش بسیار کم است. پس با این نوع تبلیغات در هزینه‌ها صرفه‌جویی هم خواهید کرد.

۳- دست شما در طراحی و سفارش ساک دستی آزاد است: دوست دارید یک نام بزرگ از برند شما در دستان مخاطبانتان باشد، یا یک لوگوی تصویری؟ برای هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید روی این نوع تبلیغات حساب باز کنید. انتخاب و تصمیم‌گیری با شماست. اما پیشنهاد می‌کنیم در این مسیر از مشاوران کاربلد کمک بگیرید.

5 دلیل که سفارش ساک دستی یک نوع تبلیغات موثر برای کسب و کار محسوب می‌شود

۴- تبلیغات روی ساک دستی عمر ندارند: اگر ساک دستی با کیفیتی برای تبلیغات استفاده کنید، با یک‌بار استفاده از دسترس خارج نخواهد شد. به این ترتیب نیازی نیست دائما ساک دستی را چاپ کنید و هزینه بالایی برای آن بپردازید. پس به دوام جنس آن برای انتخاب فکر کنید.

۵- به برند خود شخصیت و هویت داده‌اید: اگر محصولی برای توزیع دارید با سفارش ساک دستی به برند خود اعتبار می‌دهید. قطعا حمل و نقل محصول شما در کیسه یا ساکی غیر از برند شما نمی‌تواند برای مخاطبانتان جذاب باشد.

حالا که با مزایای سفارش ساک دستی آشنا شدید، نوبت معرفی انواع آن‌ها است.

چه نوع ساک دستی را برای سفارش انتخاب کنیم؟

ساک‌های دستی با توجه به هدف، بودجه و طراحی متفاوت خواهند بود. اما باید در انتخاب ساک دستی هوشمندانه عمل کرد. برخی فکر می‌کنند، هرچه ساک دستی طراحی شده‌شان بزرگ‌تر و جادارتر باشد، بهتر است. در صورتی که باید با توجه به نوع محصول و نیاز جامعه هدفتان ابعاد را محاسبه کنید. اگر به محیط زیست اهمیت می‌دهید، از ساک دستی پارچه‌ای برای این نوع تبلیغ استفاده کنید. می‌توانید سفارش ساک دستی را با انواع رنگ‌ها یا گرماژ متفاوت سفارش دهید اما به خاطر داشته باشید، ساک پارچه‌ای علاوه بر کمک به سلامت محیط زیست، قابل شست‌وشو است و دوام بالایی دارد. اگر برای استفاده روزمره و کالاهای دم دستی مثل اقلام سوپرمارکتی قصد سفارش ساک دستی دارید، می‌توانید از کیسه نایلونی استفاده کنید. اگر ساک دستی کاغذی را برای این نوع تبلیغ انتخاب کردید، از نوع گلاسه آن سفارش دهید. با انتخاب نوع گلاسه استحکام بیشتری به ساک تبلیغاتی خود خواهید داد.

نیاز به مشاوره دارید؟ با مهرسام چاپ تماس بگیرید

انتخاب نوع ساک دستی با توجه به هدف و بودجه می‌تواند کمی سخت باشد. با کمک یک مشاوره خوب می‌توانید یک ساک دستی تبلیغاتی مناسب سفارش دهید. مهرسام چاپ با کمک کارشناسان و طراحان آماده ارائه خدمات مشاوره در این رابطه به شماست. بعد از دریافت مشاوره می‌توانید برای سفارش ساک تبلیغاتی از مجموعه مهرسام کمک بگیرید. در واقع می‌توانید صفر تا ۱۰۰ ماجرا را به این تیم بسپارید و با خیال راحت روی سایر کانال‌های تبلیغاتی تمرکز کنید.

چرا مهرسام چاپ را انتخاب کنیم؟

تجربه و سابقه خوب و بالای این مجموعه در رابطه با چاپ و طراحی کاتالوگ، تقویم رومیزی و سررسید می‌تواند تضمینی بر کیفیت خدماتشان باشد. بالاترین کیفیت با بهترین قیمت تمام شده را از این مجموعه دریافت خواهید کرد. از آنجایی‌ که در این مجموعه طراحان، مشاوران و کارشناسان چاپ افست به صورت هماهنگ با هم کار می‌کنند، نیازی به پیگیری زمان تحویل نیست. تحویل به موقع سفارش تبلیغاتی شما تضمینی از این مجموعه است.

5 دلیل که سفارش ساک دستی یک نوع تبلیغات موثر برای کسب و کار محسوب می‌شود

همانطور که اشاره کردیم مهرسام چاپ در زمینه چاپ تقویم و سررسید هم فعالیت دارد. اگر صاحب کسب و کارید و نیاز به معرفی سازمان، خدمات و محصولاتتان دارید، همین حالا برای سفارش تقویم، کاتالوگ و سررسید از این مجموعه هم اقدام کنید و با یک تیر دو نشان را هدف بگیرید.

با وجود این‌که در حال حاضر تبلیغات آنلاین حرف اول را می‌زنند، اما نمی‌توان از تاثیری که تبلیغات آفلاین روی مخاطب و جذب او می‌گذارد، غافل شد. با کمک اقلام تبلیغاتی، با صرف هزینه کم، در چشم مخاطبان پررنگ‌تر خواهید بود. پس معجزه تبلیغات آفلاین را دست کم نگیرید و برای مطرح بودن و محبوب بودن در چشمان مخاطبانتان قدم بردارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟