ارتش ایران آماده مقابله با هر تهدیدی است


ارتش ایران آماده مقابله با هر تهدیدی است

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش در سایه توکل و استعانت از خداوند منان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی، آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی داشته و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی ایران دفاع کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی روز گذشته(دوشنبه) در رأس هیئتی به مناسبت روز ارتش با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: روز ارتش، روز بزرگداشت ایثارگری ها و دلاورمردی های ارتش غیور وغیرتمند است که با دفاع از حریم ولایت و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال های دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

سردار گودرزی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش در دوران پرافتخار دفاع مقدس، افزود: امروز ارتش در سایه توکل و استعانت از خداوند منان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی، آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی داشته و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

وی در ادامه بر تعامل مرزبانان نیروی انتظامی با نیروی زمینی ارتش تأکید کرد و اظهار داشت: به لطف هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و تعامل و اتحاد نیروهای مقتدر مسلح، امنیت پایدار در کشور برقرار است و با توجه به تهدیدات پیرامونی مرزهای ایران اسلامی، کشور از امنیت توسعه یافته برخوردار بوده و جزء کشورهای امن در جهان است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود، بر افتخار آفرینی نیروهای سه گانه ناجا قبل از ادغام (ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی) در دوران دفاع مقدس تأکید و بیانگر خاطرات دوران دفاع مقدس با سپهبد شهید علی صیاد شیرازی شد.

مرزها با حضور مرزبانان ناجا از امنیت ویژه ای برخوردار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار با اظهار خرسندی از دیدار با سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت هر کشور از مرزهای آن شروع می شود که به لطف خداوند منان مرزهای ایران اسلامی با وجود با صلابت مرزبانان نیروی انتظامی از امنیت ویژه و گسترده ای برخوردار است.

امیر کیومرث حیدری با بیان اینکه سردار گودرزی از مجاهدان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از تجارب ارزنده فرمانده مرزبانی ناجا در دوران دفاع مقدس بهره ببریم زیرا استفاده از تجارب خدمتی در پیشرفت و توسعه هر مجموعه تاثیرگذار است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بر تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین مرزبانان نیروی انتظامی و نیروی زمینی ارتش در مرزها اشاره کرد.

۲۹ فروردین در تقویم رسمی کشور به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق