162 اثر به دبیرخانه مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس ارسال شد


162 اثر به دبیرخانه مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس ارسال شد

بندرعباس- ایرنا- کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان گفت: 162 اثر به دبیرخانه دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس در استان هرمزگان ارسال شده است.

فاطمه غلامزاده نخلی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس امسال با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با گونه ادبی طنز، ایجاد شادابی و نشاط در کارگاه‌ها و انجمن‌های ادبی، پرورش تفکر انتقادی و توجه به دنیای پیرامون در محورهای شعر، داستان، نثر طنز و آزاد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در دومین مهرواره منطقه‌ای طنز خلیج فارس ویژه استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد شرکت کردند.
به گفته کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری هرمزگان، این مهرواره طنز در "هفته هرمزگان" مقارن با اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
غلامزاده نخلی ادامه داد: اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و دانش آموزان مقاطع ابتدایی اول و دوم، متوسطه اول و دوم در گروه‌های سنی نوخوان(۷ تا ۸سال)، نونهال( ۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴)، نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال) و ارشد(۱۸ تا ۲۲) شرکت‌کنندگان این مهرواره هستند.
نخستین جشنواره منطقه ای طنز کودک و نوجوان خلیج فارس ۱۱ اردیبهشت سال ۹۸ در ۲ بخش شعر و داستان با شرکت استان های هرمزگان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد با تجلیل از ۱۲ اثر برگزیده در بخش داستان و ۶ اثر برگزیده در بخش شعر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی