تعمیرات گیربکس اتوماتیک را در مجموعه‌ای تخصصی تجربه کنید


تعمیرات گیربکس اتوماتیک را در مجموعه‌ای تخصصی تجربه کنید

گیربکس‌ در خودرو نقشی تعیین‌کننده دارد و با توجه به این موضوع، نگهداری و حفظ سلامت آن‌ اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام گیربکس وان، وجود هرگونه اشکال در گیربکس ‌ممکن است باعث اختلال در کار باقی قطعات خودرو شود و خودرو رو به کهنگی و فرسودگی رود. پس اگر اختلالی در کار گیربکس ایجاد شود، باید تعمیرات آن را جدی گرفت؛ اما نه توسط هر تعمیرگاه و تعمیرگاهی! برای تعمیرات گیربکس باید از تجارب افراد ماهر و خبره کمک گرفت تا با توجه به تخصص‌شان، خودروی شما را از هرگونه خطرات احتمالی حفظ کنند.

مجموعه‌ای با نام گیربکس وان، اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک شناخته می‌شود که انواع خدمات مربوط به گیربکس را در فضایی به وسعت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع خارج از محدوده طرح ترافیک و آلودگی هوای تهران ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای سه سالن تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک با آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین سالن‌های تراشکاری و جوشکاری و نیز دو سوله برای باز و بست خودروها است. گیربکس وان خودروها را حتی به صورت آنلاین نیز پذیرش می‌کند.

در ادامه گفت‌وگویی با داود تقی‌زاده، رئیس تعمیرگاه تخصصی مجموعه «گیربکس وان» ترتیب داده‌ایم که نتیجه‌اش را خواهید خواند.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک را در مجموعه‌ای تخصصی تجربه کنید

· در مجموعه گیربکس وان چه خدماتی ارائه می‌شود؟

در مجموعه گیربکس وان به صورت تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک انجام می‌دهیم. این تعمیرات برای انواع برندها صورت می‌پذیرد. در کنار این خدمات، ما در گیربکس وان با تعدادی از شرکت‌های واردکننده خودرو هم قرارداد داریم و با گارانتی یک‌ساله گیربکس‌های آن‌ها را تعمیر می‌کنیم.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک را در مجموعه‌ای تخصصی تجربه کنید

· این تعمیرگاه چه زمانی افتتاح شد و ایده راه‌اندازی آن چطور شکل گرفت؟

ایده شکل‌گیری گیربکس وان به سال‌ها پیش برمی‌گردد؛ اما در سال ۱۳۸۷ استارت این کار به صورت رسمی زده شد. گیربکس وان با مجموعه‌ای بسیار کوچک و تیمی دو نفره کار خود را آغاز کرد. میثم بهنیه و مسعود شاکری، کار خود را با تعمیرات خودرو شروع کردند ولی در سال ۱۳۸۷، هم‌زمان با تاسیس گیربکس وان، به صورت تخصصی وارد حوزه تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک شدند.

این مجموعه در ۱۳ سال اخیر توسعه پیدا کرده؛ به شکلی که امروز ۴۰ نفر پرسنل داریم و به زودی شعبه دوم مجموعه گیربکس وان را افتتاح خواهیم کرد.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک را در مجموعه‌ای تخصصی تجربه کنید

· شعار گیربکس وان «با آرامش به مسیرت ادامه بده» تعیین شده است؛ انتخاب این شعار دلیل خاصی دارد؟

در واقع این شعار برای اطمینان خاطر مشتریانی است که برای تعمیر گیربکس خودروهای خود به مجموعه گیربکس وان مراجعه می‌کنند. ضمن اینکه خود مجموعه نیز نسب به کیفیت تعمیرات و قطعات استفاده شده خود مطمئن است. از همین رو، تعمیرگاه این مجموعه تخصصی، کار خود را تا یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر با گارانتی ارائه می‌دهد.

· چه برنامه‌هایی برای آینده این مجموعه تخصصی در نظر دارید؟

امیدواریم به لطف خداوند، بتوانیم تا ۵ سال آینده ۲ شعبه فعال دیگر در شرق و غرب تهران راه‌اندازی کنیم؛ همچنین تولید قطعات گیربکس را نیز در برنامه‌مان داریم.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی