200 بیمار کووید 19 در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری است


200 بیمار کووید 19 در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری است

خرم‌آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هم اکنون 200 بیمار کووید در بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری هستند و این بیمارستان هنوز یک بیمار فوتی کووید 19 در پیک چهارم نداشته است.

‍ به گزارش ایرنا دکتر" محمدرضا نیکبخت" روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: راه اندازی درمانگاه های سرپایی در استان مطلوب بوده است و در اسرع وقت بیماران کرونایی از نظر نیاز به بستری تهیه دارو و درمان به موقع تعیین تکلیف می شود.

وی اظهار داشت: راه اندازی مراکز ۱۶ ساعته و حضور پزشک دوم برای شیفت عصر برای تعیین تکلیف بیماران کووید ۱۹ تاثیر گذار است و راه اندازی ۱۴ دستگاه اکسیژن ساز از قبل باعث شد که در پیک چهارم با مشکل خاصی روبرو نشویم.
دکتر نیکبخت ادامه داد: نحوه ی مراقبت از بیماران کووید ۱۹ تامین به موقع دارو و اکسیژن وجود پزشک متخصص مقیمی و حضور به موقع کادر درمان بالای سر بیمار جدی گرفتن کرونا و بررسی وضعیت بیمار باعث شده است که میزان مرگ و میرها کاهش یابد به گونه ای که تلاش همه قابل ستایش است و باید دیگران از تجربیات تیم درمانی بیمارستان شهدای عشایر استفاده نمایند.
وی بیان کرد: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با تلاش همکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، بتوانیم از این مرحله هم بگذریم و پیک چهارم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۹۶ هزار و ۵۳۸ نفر تعداد قربانیان این ویروس به یکهزار و ۵۵۳ نفر رسیده است.

هم اکنون تمامی شهرهای لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری