6 ترفند عالی برای رشد و تقویت ابرو ها که نمی‌دانستید


مطمئا هر خانمی دوست دارد که ابرو هایی پر پشت و زیبا داشته باشد. اگر نمیخواهید از روش های موسوم آرایشی استفاده کنید ما در اینجا 6 روش مفید برای تقویت و رشد ابرو ها به شما معرفی می‌کنیم که میتواند بسیار موثر باشد.

6 ترفند عالی برای رشد و تقویت ابرو ها که نمی‌دانستید

مطمئا هر خانمی دوست دارد که ابرو هایی پر پشت و زیبا داشته باشد. اگر نمیخواهید از روش های موسوم آرایشی استفاده کنید ما در اینجا 7 روش مفید برای تقویت و رشد ابرو ها به شما معرفی می‌کنیم که میتواند بسیار موثر باشد.


1- آلوئه ورا

از یک برگ آلوئه ورا، قسمت اصلی یعنی همان بخش ژلاتینی را جده کرده و به ابرو های خود بزنید و آرام آرام ماساژ بدهید. 30 دقیقه صبر کنید و سپس با استفاده از آب ولرم آنها را بشویید.

6 ترفند عالی برای رشد و تقویت ابرو ها که نمی‌دانستید

2- شیر

مقداری شیر را داخل کاسه بریزید و یک پنبه را به شیر آغشته کنید و به ابرو های خود خود بمالید. اجازه بدهید ابرو هایتان خشک شود و سپس با آب گرم بشویید. این روش درمانی را تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دهید.

3- تغذیه سالم

داشتن یک رژیم غذایی خوب برای رشد و تقویت ابرو ها بسیار ضروری است! سعی کنید در میان وعده ها و میان وعده های خود از غذاها و میوه هایی که سرشار از ویتامین های A و E و C و پروتئین و آهن هستند استفاده کنید.

4- روغن زیتون

این روغن سرشار از ویتامین E است و بر روی پر پشت کردن و ضخیم کردن ابرو ها تاثیر زیادی دارد. ابرو های خود را 5 دقیقه قبل از خواب با روغن زیتون گرم ماساژ دهید و اجازه دهید یک شب بر روی ابرو هایتان بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید.

6 ترفند عالی برای رشد و تقویت ابرو ها که نمی‌دانستید

5- روغن نارگیل

روغن نارگیل را کمی گرم کنید و با نوک انگشت خود روی ابرو ها خود بمالید سپس آن را ماساژ دهید. مانند روغن زیتون اجازه دهید که به مدت یه شب تا صبح روی ابروهای شما بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید. این کار را یک تا دو ماه ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

6- روغن کرچک

یک گوش پاک کن را به کمی روغن کرچک آغشته کنید و به ابرو های خود بکشید. سپس با نوک انگشتان خود آن را به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی ابرو های شما بماند. سپس صورت خود را با آب ولرم و شوینده مناسب شست و شو دهید.

6 ترفند عالی برای رشد و تقویت ابرو ها که نمی‌دانستید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است