تغییر رنگ‌بندی کرونایی در خوزستان موجب عادی‌ انگاری مردم نشود


تغییر رنگ‌بندی کرونایی در خوزستان موجب عادی‌ انگاری مردم نشود

 اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان با اشاره به کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی استان گفت: تغییر رنگ بندی‌ها نباید موجب شود تا نسبت به ویروس کرونا دچار عادی انگاری شویم.

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه‌شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در اهواز بیان کرد: بنا بر رنگ بندی ستاد ملی کرونا هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی افزود: تا عبور از پیک کرونا همچنان تشدید اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، در دستور کار این قرارگاه عملیاتی است و پروتکل‌های بهداشتی باید با قدرت انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: تمام محدودیت‌های کرونایی در خوزستان همچنان برقرار است و نباید تصور کرد که بیماری کم رنگ تر شده است.

وی افزود: در شهرستان‌های قرمز کرونایی فقط اصناف گروه شغلی یک و در شهرستان‌های نارنجی گروه‌های شغلی یک و ۲ اجازه فعالیت دارند.

حیاتی بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۵۵ درصد مبتلایان خوزستان در اثر دورهمی‌ها و نشست‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا می‌شوند از مردم انتظار داریم در ماه مبارک رمضان مراعات بیشتری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: تشییع پیکر مرحوم «پرویز داوودی»، معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد