باشگاه لیگ برتری به دنبال مربی استقلال


باشگاه لیگ برتری به دنبال مربی استقلال

در روزهای اخیر شایعه های زیادی درباره گزینه های سرمربیگری سایپا شنیده می شود نوشته باشگاه لیگ برتری به دنبال مربی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

باشگاه لیگ برتری به دنبال مربی استقلال

سایپا به دنبال مذاکره با فراز کمالوند
نویسنده : پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰
باشگاه لیگ برتری به دنبال مربی استقلال

در روزهای اخیر شایعه های زیادی درباره گزینه های سرمربیگری سایپا شنیده می شود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهایی که استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در عربستان و پرسپولیس در هند به سر می برند، شایعه های عجیبی در مورد دستیاران فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به گوش می رسد.

چند روز پیش بود که شایعه هایی در مورد مذاکره باشگاه سایپا با حمید مطهری برای سرمربیگری منتشر شد و حالا بعد از منتفی شدن حضور مطهری در این تیم، شایعه شده فراز کمالوند مورد توجه این باشگاه است، فردی که سال های زیادی سابقه سرمربیگری در لیگ برتر را دارد ولی برای لیگ بیستم و بعد از برکناری محمود فکری به عنوان مدیر فنی در استقلال کار خود را آغاز کرده است.

اینکه که باشگاه سایپا با محسن بیاتی نیا به عنوان سرمربی موقت کار می کند هم به این شایعه ها دامن زده و باید دید در نهایت چه کسی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب می شود.

در این بین ذکر این نکته ضروری است که باشگاه سایپا در حال حاضر هیچکدام از گزینه هایی که نام شان مطرح شده را تایید نکرده و کارهای خود را در سکوت خبری پیش برده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو