کریپتو تب چیست؟ / استخراج بیت کوین از کریپتوتب امکان پذیر است؟


کریپتو تب چیست؟ / استخراج بیت کوین از کریپتوتب امکان پذیر است؟

همانطور که حتما می‌دانید استخراج رمزارز‌ها کار ساده‌ای نیست. تهیه دستگاه‌های مورد نیاز برای استخراج بیت کوین بسیار پر هزینه است و همه قادر به این کار نیستند.

کریپتو تب چیست؟ / استخراج بیت کوین از کریپتوتب امکان پذیر است؟

به گزارش بورس نیوز، همانطور که حتما می‌دانید استخراج رمزارز‌ها کار ساده‌ای نیست. تهیه دستگاه‌های مورد نیاز برای استخراج بیت کوین بسیار پر هزینه است و همه قادر به این کار نیستند.

در حال حاضر همه می‌دانند که برای رسیدن به بیت‌کوین سریع و ارزان بهترین و تنهاترین راه پیدا کردن یک «نهنگ بیت‌کوین» است. نهنگ بیت‌کوین به افرادی گفته می‌شوند که در صنعت رمزارزی مالک حجم زیادی بیت‌کوین هستند و اقدامات آن‌ها ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در بازار رمزارز‌ها و قیمت آن‌ها شود؛ بنابراین با شناسایی آن‌ها و پیروی از حرکات آن‌ها در بازار رمزارزی، می‌توانید با انجام مبادله به سود کوتاه مدت برسید.

حال پلتفرمی آمده است که می‌گوید شما می‌توانید تنها از طریق مرورگر کامپیوتر خود بیت کوین استخراج کنید!

کریپتو تب (CryptoTab) چیست؟
وب‌سایت رسمی این مجوعه کریپتو تب را اینگونه معرفی می‌کند: کریپتوتب یک مرورگر و یک افزونه کم حجم با قابلیت استخراج بیت کوین هنگام وب‌گردی است.

اساس کار این سیستم بدین گونه است که کاربران می‌توانند نرم افزار مرورگر یا افزونه آن را برای مرورگر گوگل کروم نصب کنند و در هنگام وب‌گردی اقدام به استخراج بیت کوین کنند. استفاده و دانلود از این نرم افزار و افزونه رایگان و با شعار مشارکت همگانی در استخراج بیت کوین به انتشار رسیده است.

برای برداشت شما می‌توانید بیت کوین‌هایی که از این طریق استخراج کردید را به کیف پول خود منتقل نمایید. برای انتقال حداقل باید ۱۰۰۰ ساتوشی (معادل ۰.۰۰۰۰۱ بیت کوین) داشته باشید.

قبل از کریپتو تب هم سایت‌های زیادی مشابه این ایده را ارائه داده‌اند که شما بتوانید هنگام وب‌گردی به استخراج ارز‌های دیجیتال بپردازید، پس چه چیزی باعث انفجار کریپتوتب شد؟

کریپتو تب چیست؟ / استخراج بیت کوین از کریپتوتب امکان پذیر است؟


کریپتوتب چگونه کار می‌کند؟
این افزونه در اصل با استفاده از یک سیستم هوشمند اقدام به استخراج رمزارز‌های کوچکی می‌کند که سختی شبکه‌ی بسیار پایین‌تری دارند. همچنین افزونه‌ی CryptoTab به جای استخراج یک رمزارز خاص، به صورت پویا بین چندین رمزارز جابجا می‌شود تا میزان درآمد حاصل از این فرایند را تا ۴ برابر افزایش دهد.

الگوریتم این افزونه به گونه‌ای توسعه یافته که به آن اجازه می‌دهد به رمزارزی روی آورد که در همان لحظه بیشترین سود‌دهی را برای کاربر دارد.

در نهایت درآمد تمام رمزارز‌های استخراج شده توسط بیت‌کوین به کاربر پرداخت می‌شوند.

در برخی مواقع شاید حتی میزان درآمد حاصل از این روش به سختی جوابگوی هزینه‌ی برق مصرف شده توسط رایانه‌ شما باشد.

طرح هرمی کریپتوتب
چیزی که باعث افزایش شدید جلب توجه کاربران به کریپتوتب شد، طرح عضوگیری آن بود. اصل موضوع همین بود وگرنه کمتر کسی حاضر است برای درآمد ناچیزی که حتی جوابگوی پول برق سیستم هم نیست از کریپتوتب استفاده کند.

به طور خلاصه سیستم به کاربران می‌گوید از درآمد کم ماینینگ خود ناراضی هستید؟ دوستان خود را دعوت کنید و تا هفت سطح به صورت هرمی از پاداش استخراج دوستانتان و دوستان دوستانتان پورسانت دریافت کنید.

کریپتوتب هم یک طرح هرمی است. محصول طرح هرمی کریپتو تب استخراج و مرورگر است.

کاربران پولی بابت آن نمی‌دهند، اما مرورگر یا افزونه کریپتوتب را نصب می‌کنند و باعث سود رسانی شدید به سیستم می‌شوند که مانند همان فروش محصول است.

مردم هم آن را نصب و زیرمجموعه به سیستم معرفی می‌کنند. پس از مدتی که زیر مجموعه‌های کوچکتر از سودآوری طرح ناراضی شوند، عملیات را متوقف می‌کنند و به این ترتیب سود سطوح بالاتر هم کم و کم‌تر می‌شود و آن‌ها هم اقدام به ترک سیستم می‌کنند که در نتیجه منجر به فروپاشی طرح می‌شود.

همچنین جالب است به این نکته توجه کنید که طبق بررسی‌های صورت گرفته از این سایت در صورت عدم معرفی زیر مجموعه قادر به برداشت از حساب خود نخواهید بود. این مورد هم سالم بودن سیستم را زیر سوال می‌برد.

آیا استخراج با کریپتوتب سودآور است یا خیر؟
شاید در ابتدا ایده استفاده از کریپتوتب برای شما جالب و هیجان انگیز باشد، ولی با بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که این یک شرکت هرمی است و درآمد قابل توجهی برای شما ندارد و فقط وقت و انرژی شما را می‌گیرد.

سقف برداشت از این سایت بالا است و قدرت پردازش کامپیوتر‌های خانگی پایین است و همین امر باعث می‌شود که بیش از ۸۰ درصد موافق قادر به برداشت نخواهید بود و فقط مدتی رایگان جیب دیگران را پر کرده اید.

با توجه به تمام شرایط گفته شده ما به شما استفاده از کریپتوتب را پیشنهاد نمی‌کنیم.

منبع: مجله اینترنتی تحلیلک

بیشتر بخوانید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج