پشت پرده نتایج موفق استقلال در آسیا مشخص شد


پشت پرده نتایج موفق استقلال در آسیا مشخص شد

فرشید اسماعیلی ستاره استقلال در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل حاضر شد و از دلیل موفقیت های اخیر آبی ها گفت و مدعی شد که اتحاد و همدلی دلیل اصلی این موفقیت ها بوده است. نوشته پشت پرده نتایج موفق استقلال در آسیا مشخص شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پشت پرده نتایج موفق استقلال در آسیا مشخص شد

فرشید اسماعیلی : نتایج استقلال نشان دهنده اتحاد و همدلی است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۲
پشت پرده نتایج موفق استقلال در آسیا مشخص شد

فرشید اسماعیلی ستاره استقلال در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل حاضر شد و از دلیل موفقیت های اخیر آبی ها گفت و مدعی شد که اتحاد و همدلی دلیل اصلی این موفقیت ها بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی ستاره استقلال در دو بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل حاضر شد و از دلیل موفقیت های اخیر آبی ها گفت.

فرشید اسماعیلی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل اظهار داشت:

برای مردم کشورم آرزوی سلامتی دارم.همچنین برای تمام مردم دنیا این آرزو را دارم و ان‌شاءالله هرچه سریعتر از شر این ویروس خلاص شویم. ما در ۲ بازی قبل نتایج خوبی گرفتیم که نشان دهنده اتحاد و همدلی کل مجموعه استقلال بوده است.

الدحیل را آنالیز کرده‌ایم و آن‌ها بسیار قوی هستند. ان‌شاءالله با آنالیزی که کرده‌ایم و اتحاد بچه‌ها بتوانیم فردا پیروز شویم. از هوادارانمان هم می‌خواهم برای ما دعا کنند و انرژی مثبت برای ما بفرستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر هم تیمی‌هایش در دو گلی که در ۲ بازی قبلی به ثمر رسانده، گفت:

صد درصد اگر من گلی زده‌ام، تلاش همه بازیکنان و آنالیز کادرفنی بوده است. به همین دلیل از ضعف حریف استفاده کردم و گل زده‌ام. البته این گل‌ها نتیجه تلاش همه بازیکنان بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403