توسعە بخش حمل و نقل برای کردستان در اولویت قرار دارد


توسعە بخش حمل و نقل برای کردستان در اولویت قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان توسعە بخش حمل و نقل را جزو اولویت‌های مهم استان عنوان کرد.

شهرام ملکی در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان با بیان اینکه از سال ۹۶ به بعد توجه بسیار زیادی به توسعه راه‌های استان و بخش حمل و نقل صورت گرفته است، اظهار کرد: ما به نسبت میانگین کشوری کمترین برخورداری را در بخش راه آسفالته روستایی، بزرگراهی و راه اصلی داریم و جبران این کاستی‌ها نیازمند تلاش مضاعف است.

وی به اولویت بندی‌های انجام شده در بخش راه و حمل و نقل استان نیز اشاره کرد و گفت: اتمام راه سنندج به مریوان، راه آهن، گردنه صلوات آباد سنندج، فرودگاه سقز، راه کامیاران به مریوان و بیجار به همدان جزو اولویت‌های تعریف شده بوده که این پروژه‌ها به زودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه کار در حوزه راه و شهرسازی و توسعه راه‌ها نیازمند یک کار جمعی است و عموما تک روی نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان از سال ۹۶ به بعد برای ارتقا شاخص های حمل و نقل استان بسیار تلاش کرده و توانسته اعتبارات بسیار مناسبی را برای هزینه کردن در پروژه‌ها دریافت کند که بسیار جای قدردانی است.

معاون عمرانی استاندار کردستان اضافە کرد: بخش حمل و نقل استان با توجە بە میزان عقب ماندگی‌ها کماکان برای ما در اولویت قرار دارد و همە تلاش خود را برای رفع موانع بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا