تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب


سقف و دیوار های خانه هم میتواند در رویا و خواب هایمان بیاید و از تعبیر و تفسیر آن بی خبر باشید. در این بخش از پورتال جامع نازوب تعبیر رویای دیدن سقف و ستون خانه Interpretation of the dream of seeing the ceiling and the pillar of the house را خواهیم گفت با ما همراه باشید. تعبیر خواب سقف خالد بن محمد می گوید که اگر در خواب ببینید که سقف روی سر...

سقف و دیوار های خانه هم میتواند در رویا و خواب هایمان بیاید و از تعبیر و تفسیر آن بی خبر باشید. در این بخش از پورتال جامع نازوب تعبیر رویای دیدن سقف و ستون خانه Interpretation of the dream of seeing the ceiling and the pillar of the house را خواهیم گفت با ما همراه باشید.

تعبیر خواب سقف

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

خالد بن محمد می گوید که اگر در خواب ببینید که سقف روی سر شما می ریزد معنی خواب شما این است که به شکنجه و عذاب مبتلا می شوید.

تعابیر دیگر دیدن سقف در خواب

برای بهتر ارائه شدن این بحث تعبیر خواب سقف را در شرایط مختلف از معبران بزرگ برای شما آورده ایم.

منوچهر مطیعی

اگر در خواب ببینید که زیر سقفی محکم با ارتفاع Sturdy ceiling with height قرار دارید معنی خواب شما خوب است و به امنیت اشاره می کند.

اگر در خواب ببینید که زیر سقفی هستید که ترک برداشته است معنی خواب داشتن آینده نامطمئن برای شماست به خصوص اگر در خواب از ترک سقف وحشت هم کنید.

اگر در خواب ببینید که سقف روی سر شما خراب می شود معنی خواب اصلا خوب نیست و صدقه بدهید.

اگر در خواب دیدید که سقف می زنید معنی خواب این است که به انسان بزرگی خدمت کرده و او شما را تشویق می کند.

کارل یونگ

دیدن سقف در خواب به چشم انداز ذهنی و معنوی شما اشاره می کند به عبارتی به محدوده ای که برای خود تعیین کرده اید.

دیدن سقف در خواب به شما نشان می دهد که خود را چگونه می بینید.

اگر در خواب دیدید که از سقف پایین می افتید معنی خواب شما این است که که در موقعیت پیشرفته ای قرار ندارید و جای پای خود را محکم نکرده اید.

اگر در خواب دیدید که سقف روی سر شما خراب شد معنی خواب شما این است که ایده آل های شما از بین می رود و نباید با بلند پروازی شرایط خود را سخت کنید.

تعبیر خواب سقف سوراخ

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

تعبیر خواب سقف سوراخ در خواب به این معنی است که امنیت و آرامش شما به خطر افتاده است. شاید در وضعیت خاصی چشمتان بر روی حقایق باز شده و دوستان و دشمنان خود را شناسایی کرده اید. بهتر است به جای مبارزه با این افراد سعی کنید خودتان روی پای خودتان بایستید.

تعبیر خواب چکه کردن آب از سقف نشان دهنده حواس پرتی Indicates distraction و تاثیرات ناخواسته احساسی روی افکار و عقاید شماست. ممکن است کسی افکار و عقایدش را به شما تحمیل کند. سعی کنید زیاد روی نظرات دیگران حساس نشوید زیراممکن است روی سلامتی شما تاثیر بگذارد.

تعبیر خواب سقف جدید

تعبیر خواب یک سقف جدید این است که از حمایت معنوی دیگران برخوردار می شوید. ممکن است مشاوران و حامیان زیادی داشته باشید که شما را در زندگی حمایت می کنند.

تعبیر خواب سقف کاهگلی

تعبیر دیدن سقف کاهگلی در خواب به این معنی است که امنیت و آسایش شما متزلزل شده است. بهتر است کمی بیشتر مراقب خود و اطرافیان خود باشید.

تعبیر خواب ستون

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

امام صادق علیه السلام می فرمایند:

دیدن ستون در خواب، بر پنج وجه است.

اول: خداوند دولت ( صاحب مال و نعمت و کامرانى).

دوم: تحکیم دراسلام ( قاضى(حکم) قرار دادن در اسلام).

سوم: مرد محتشم ( مرد صاحب حشمت و عظمت).

چهارم: قوت درکارها ( نیرومندى در کارها).

پنجم: ولایت مردمان آنجای که بیند ( فرمانروایى بر مردم جایى که ستون را در آنجا دیده است).

محمد ابن سیرین بصری گوید:

ستون در خواب دیدن، خداوند دولت و اقبال بود.

اب‍راه‍ی‍م‌ ب‍ن‌ ع‍ب‍دال‍ل‍ه‌ ک‍رم‍ان‍ی گوید:

دین ستون به خواب، خداوند خانه و اسلام بود.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:

ستون در خواب، نشانه دین است و مجموعه ی چند ستون، نشانه عدهای از مردان است که در انجام امور و دست کشیدن از گناهان می توان به آنها تکیه و اعتماد نمود.
ابراهیم کرمانی می‌گوید:اگر ببینی میخ را به دیوار یا ستونی زده‌ای، یـعـنـی با شخصی منافق و دورو دوستی می‌کنی.

تعبیر خواب فرو ریختن ستون

جابر مغربی می گوید:
ستون درخواب، خداوند خانه بود. اگر بیند که ستون خانه بشکست یا بیفتاد The pillar of the house broke or fell، دلیل است که خداوند خانه هلاک گردد.
ابن سیرین می‌گوید:اگر ببینی ستون شکسته یا سوخته است، یـعـنـی آن فرد ثروتمند از دنیا می‌رود.

تعبیر خواب ستون کج

خالد بن علی بن محد العنبری گوید:
اگر کسی در خواب ببیند که ستون مسجد کج شده و در جای خود نمانده است، او مردی است که از سلطه حاکم و فرمانروا خارج شده و سر به شورش برمی دارد.

تعبیر خواب ستون محکم

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

ابراهیم کرمانی می‌گوید:

اگر ببینی ستون راست و محکمی داری، یـعـنـی در راه دین و ایمان پایدار و ثابت قدم می‌باشی.

جابر مغربی می‌گوید:

اگر ستون خانه را قوی و محکم ببینی، یـعـنـی توان و قوت و خوشبختی صاحب خانه افزایش می‌یابد.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر ببینی ستون قوی و محکمی داری، یـعـنـی از مرد ثروتمندی به تو قدر و منزلت و مال و نعمت می‌رسد،

تعبیر خواب دیدن ستون در آسمان

امام صادق (ع) می‌فرمایند:

اگر ببینی در آسمان علامت‌های سرخی به شکل ستون‌هایی وجود دارد، یـعـنـی افراد پرهیزکار و پارسای آن مکان نصرت و یاری می‌شوند

تعبیر خواب دیوار

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

تعبیر خواب دیوار محمدبن سیرین گوید:

دیوار در خواب، حال بیننده خواب است در دنیا. اگر بیند بر دیوار نشسته است و آن دیوار محکم و با قوت است، دلیل کند که حالش در دنیا نیکو و محکم است.

اگر بیند که دیوار خراب می کرد و دیوار کهنه است The wall was falling apart and the wall is old ، دلیل که مال یابد. اگر نو بود، دلیل بر غم و مصیبت است. اگر بیند که بر دیوار به پای بود، دلیل که حالش مستقیم و نیکو نباشد. اگر بیند که از دیوار بیفتاد، دلیل است حالش متغیر شود. اگر بیند که از دیوار آویخته است، دلیل بود پراکندگی حال و زوال عیش او را.

اگر بیند که دیوار را برداشت، دلیل که مردی را به درجه بلند برساند. اگر بیند که دیوار را فرو افکند، دلیل که آن را از معیشت بیفکند، تا هلاکش کند.

تعبیر خواب دیوار ابراهیم کرمانی گوید:

اگر بیند که دیوار کج را راست کرد یا دیوار خراب را عمارت کرد، دلیل که حال تباه شده او به صلاح باز آید. اگر بیند که دیوار شهر یا دیوار مسجد جامع بیفتاد، دلیل که والی شهر هلاک شود.

جابر مغربی گوید:

دیوار به خواب دیدن، مردی بزرگوار است به قدری که بزرگ بود. اگر بیند که دیوار کهنه را نیکو کرد و نیک را خراب نمود، دلیل بر غم و اندوه است.

تعبیر خواب دیوار حضرت امام جعفر صادق فرماید:

اگر بیند به دست خود دیوار بنا کرد، اگر دیوار از گل و خشت است، دلیل است بر مال و دین امانت. اگر دیوار از گچ و آجر بیند، دلیل بر خویشتن بینی و تباهی او کند، اگر آن دیوار از سنگ و آهک بیند، دلیل که به دنیا مغرور و فریفته شود و طالب راه آخرت نباشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر در خواب ببینید که به راهی می روید و دیواری سر راه شما هست که نمی توانید از آن بگذرید مشکلی خواهید یافت که رفع آن در قدرت خودتان تنها نیست. اگر دیدید بر دیواری محکم و استوار نشسته اید در موقعیتی که دارید و مطلوب شما است مستقر خواهید شد یا موقعیت خوبی به دست می آورید. اگر دیدید دیواری که روی آن نشسته اید لرزان است موقعیت شما متزلزل خواهد شد.

معبران نوشته اند دیوار در خواب حال بیننده خواب است در زندگی و در دنیا. اگر دیدید دیواری را بنا می کنید کاری مفید و موثر انجام می دهید ولی اگر دیدید دیواری نا به جا می سازید کاری خلاف عقل و تدبیر می کنید که گرفتار ندامت و پشیمانی می شوید. اگر دیدید از دیواری پائین جستید Jump down a wall زندگی شما دچار تحول می شود و اگر از دیوار پرت شده یا افتادید تنزل مقام می یابید.

تعبیر و تفسیر رویای سقف و ستون خانه در خواب

اگر از دیواری بالا رفتید بر مشکلی توفیق می یابید ولی اگر در نیمه راه ماندید یا افتادید شکست می خورید و با عدم کار روبه رو می گردید.

اگر دیدید که در خانه خویش دیوار می سازید روابط خانوادگی خوبی خواهید داشت و اگر دیوار خانه را خراب کنید با همسرتان اختلاف پیدا خواهید کرد. چنانچه این خواب را زنی ببیند از شوهرش جدا می شود زیرا شوهر قوام زندگی زن است و خراب کردن دیوار برای زن خوب نیست.

لوک اویتنهاو می گوید :

تعبیر خواب دیوار: شما یک حامی خواهید داشت
دیوار کوتاه: موانع
پریدن از روی آن: پس از کوششهای بسیار شادمانی پایا خواهید داشت
روی دیوار بودن: بوسیله پشتکارت به محبوب خود دست خواهی یافت
ساختن یک دیوار: موانع بر روی راهی که بسوی پیروزی است
دیوار مخروبه: خطری در کمین یکی از نزدیکان است

آنلی بیتون مى‏گوید:

1ـ اگر خواب ببینید از دیواری بالا می روید، نشانة یافتن پاداش و به دست آوردن موفقیت از تلاشی است.

2ـ اگر خواب ببینید از روی دیوار بر زمین می افتید، علامت آن است که مسئولیت پروژه ای Project responsibility را به واگذار می کنند که شما شایستگی انجام آن را ندارید و در عمل متوجه می شوید که تلاشهای شما بی نتیجه است.

3ـ اگر خواب ببینید روی دیواری با دیگران نشسته اید و دیوار از سنگینی وزن شما فرو می ریزد علامت وقوع تصادفی است که فردی در آن به شدت مجروح می شو .

4ـ اگر خواب ببینید از میان دو دیوار بالا می روید، علامت آن است که برای رسیدن به اهداف خود دست به کارهای غیرقانونی می زنید .

5ـ اگر خواب ببینید پرچینی را به سویی می اندازید و به سمت دیگر می روید ، علامت آن است که با قدرت و شهامت بر موانع چیره می شوید .

6ـ اگر خواب ببینید حیوانات مزرعه ای از روی پرچین می پرند، نشانة آن است که از جایی ناشناس به شما کمک می رسد

7ـ اگر خواب ببینید مشغول ساختن دیواری هستید ، علامت آن است که شما با استفاده از علم اقتصاد و صنعت ، پایه های بدست آوردن ثروت را بنا می کنید .

8ـ اگر خواب ببینید دیواری مانع پیشروی شما شده است ، علامت آن است که در مقابل تأثیرات بد روحی تسلیم می شوید و پیروزی های مهمی را از کف می دهید.

9ـ اگر خواب ببینید از روی دیواری می پرید ، علامت آن است که از موانعی که جلوی راه شما قرار خواهد گرفت ، عبور خواهید کرد .

10ـ اگر خواب ببینید با وسیله ای در دیوار سوراخی ایجاد می کنید ، علامت آن است که با پشتکار و تلاش به هدف مورد نظر خود خواهید رسید .
11ـ خراب کردن دیوار در خواب ، علامت آن است که بر دشمنان خود چیره خواهید شد .

12ـ اگر دختری خواب ببیند از روی دیوار راه می رود ، علامت آن است که آینده برایش شادمانی فراهم خواهد ساخت .

13ـ اگر دختری خواب ببیند پشت دیواری پنهان گشته است ، علامت آن است که با کسی روابطی ایجاد می کند Creates relationships with someone که از بر ملا شدن آن شرمنده خواهد شد

14ـ اگر خواب ببینید از کنار ستونهای دیواری راه می روید ، علامت آن است که شخص مورد اعتماد شما ، به هنگامی که به او احتیاج دارید شما را تنها خواهد گذاشت.

تعبیر خواب و تفسیر رنگ کردن خانه

تعبیر خواب خانه

تعبیر خواب پنجره، درب و دیوار/ خواب های رایج

Interpretation of the dream of the roof and pillars of the house in a dream

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی