لزوم تسریع در آماده‌سازی آرامستان جدید کرمان


لزوم تسریع در آماده‌سازی آرامستان جدید کرمان

شهردار کرمان بر سرعت‌بخشیدن به ساخت و آماده‌سازی آرامستان جدید شهر کرمان تأکید کرد.

"سیدمهران عالم‌زاده" در نشست با معاونان خدمات شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان و تعدادی دیگر از عوامل اجرای آرامستان جدید، با بیان اینکه حفظ پردیسان قائم(عج) این میراث به جا مانده از گذشتگان ضروری است، اظهار کرد: آماده‌سازی و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آرامستان جدید و دفن اموات در محل جدید ضروری است.

وی با بیان اینکه راه دسترسی به آرامستان جدید، به‌طور کامل آسفالت و خط ‌کشی شده، گفت: برای تأمین امنیت رانندگی در این مسیر لازم است هر چه زودتر علایم ترافیکی توسط واحد مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری نصب شود و در صورتی که بخشی از مسیر در محدوده خارج شهر قرار دارد، این علائم با هماهنگی و نظر اداره راه و شهرسازی اجرا شود.

عالم زاده بر زیباسازی و کاشت گل ‌و گیاه، محوطه‌سازی و اجرای فضای سبز، امکانات اولیه مثل آبخوری و سرویس بهداشتی تأکید کرد و گفت: باید این امکانات در هنگام بهره‌برداری از آرامستان وجود داشته باشند.

وی بیان کرد: باید تا روز بهره‌برداری از آرامستان جدید، برای رفاه حال افراد سکوهایی هم برای اجرای مراسم تحریم و اقامۀ نماز میت ساخته شود.

شهردار کرمان با بررسی چندباره طرح این آرامستان، ایرادهای احتمالی را رفع کرد و از مجریان طرح خواست هرچه زودتر امور محوله را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...