204 سارق در لرستان دستگیر شدند


204 سارق در لرستان دستگیر شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در قالب هشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری204 سارق دستگیر و 364 فقره انواع سرقت کشف شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ"عباس دولتشاهی" روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: در این مدت هشت عامل تیراندازی که به دلایل اختلافات اقدام به تیراندازی کرده بودند دستگیر و ۲۶ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری فاقد مجوز کشف شد.

وی اظهار داشت: همچنین در بحث مبارزه با سوداگران مرگ ۱۳ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی یک هزار و ۷۳۶ عدد انواع قرص های روانگردان وغیره کشف و در همین مدت نیز ۲۳۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

دولتشاهی اظهار داشت: در این راستا ۱۴۱ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی نیزپس از دستگیری تحویل دستگاه های مربوطه شدند و در بحث برخورد با خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش ۴۹۷ دستگاه توقیف و اعمال قانون شدند.

وی بیان کرد: در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی ۹ محموله کالای قاچاق شامل دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم برقی و خانگی، پارچه و سیگار به ارزش ۱۱ میلیارد ریال بهمراه خودرو و ۹ نفر تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403